  • Data: 2017-07-07 20:40:31
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z drugiej strony w samochodach tesli informuja i objasniaja ze po dziesieciu latach
    zostaje 80% pierwotnej pojemnosci. Trudno mi w to uwierzyc bo w papierosie mam
    akumulator 18650, chyba taki sam jak w samochodach elektrycznych uzywaja. Mam dwa
    takie akumulatory i laduje na zmiane. Akumulatory sa markowe nie jakies cudaki 10Ah z
    allegro. Z tego co pamietam to 2,2 albo 2,7 bylo na obudowie wydrukowane. Warunki
    pracy niezbyt ciezkie bo raptem ok. 1C przy rozladowaniu po roku sporo stracily na
    pojemnosci. Jak byly nowe wytrzymywal akumulator dzien i troche. Teraz po roku jakies
    8 godzin.