  • Data: 2017-07-08 11:28:18
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z drugiej strony w samochodach tesli informuja i objasniaja ze po dziesieciu latach
    zostaje 80% pierwotnej pojemnosci.

    A VW informuje, że ich silniki dizla są zajebiście ekologiczne. Co
    więcej użytkownicy TDIków potwierdzają, że palą one mniej niż dane
    katalogowe, a jak dobrze pogrzebiesz, to wieść gminna głosi, że jak
    tedeika zostawisz na dłużej na jałowym, to trzeba paliwo z baku
    spuszczać, bo na jałowym zamiast palić to daje paliwo i górą się wylewa.

    Tu masz podobny mechanizm - jak janusz kupił pasata, to jest królem wsi.
    I choćby mu palił 10 na 100, litr oleju na tysiąc i psuł się co tydzień,
    to co tydzień będzie woskował, pod kościół jeżdził i sąsiadom mówił, że
    nic nie pali, ekologiczny i wogóle zajebisty. Fanboye tesli są jeszcze
    lepszi, bo już doskonale to wszystko wiedzą, mimo, że jeszcze samochodu
    w łapkach nie mieli, a jak im się zwraca na to uwagę, to dają linki do
    p90d jak to motóry nosem wciąga;)

    Generalnie, być może to jest technologia przyszłości (ale nie na tych
    bateriach, a poza bateriami to żadnej technologii w tym nie ma). Ale na
    dziś to auto do niczego poza lansem - jak ktoś mi mówi, że auto klasy E
    doskonale sprawdza się jako drugie auto miejskie, to śmiech mnie ogarnia
    - bo dokładnie tak samo się sprawdza sejczento za cenę iphona.

    Shrek