  • Data: 2022-08-01 12:20:10
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Jul 2022 14:56:21 +0200, cef wrote:

    > Jest to problem czysto logistyczny, żeby sikać tam
    > gdzie można a nie tam gdzie Ci się zachce.
    > Bo ja jak jadę w trasę ponad 500km, to sikam wtedy kiedy chcę
    > i jak staję na parkingu z toaletą, to czasami oprócz toalety nic tam nie ma.

    Nie calkiem rozumiem - to w koncu planujesz postoje na toalete,
    czy zatrzymujesz sie jak sie zachce.

    > Nie zawsze sikam tam gdzie jest pełna infrastruktura.
    > Ostatnio jak jechałem A4 pod Rzeszów, to w końcówce nawet
    > o benzynę byłoby trudno (potrzebowałem tylko fastfooda, bo paliwa w baku
    > dość było)
    > a co dopiero jakieś ładowarki.

    Spokojnie, rozwiniemy sie i my.
    Amerykanie tez to znaja, bo u nich wieksze pustkowia ... no i moze
    dlatego chca 800km :-)

    Stacje na nowych autostradach ... i tak jest IMO niezle, bo pamietam
    A4 przy Wroclawiu.

    No ale stacji pod Rzeszowem troche jest, to moze i jakis hotdog jest,
    tylko trzeba kawaleczek zjechac.
    fastfood ... jest w Debicy, jest Rzeszowie - a to tylko 20 minut
    jak przycisniesz, albo 30 elektrykiem :)

    J.