  • Data: 2022-08-01 16:44:03
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Aug 2022 15:05:26 +0200, Cavallino wrote:

    > I jak nie zje w 15 minut to umrze?
    > Bo wcześniej był Tarnów.

    100km. Godzina elektrykiem, mozna zglodniec.

    A przyklad raczej na to, ze moze byc trudno polaczyc jedzenie z
    ładowaniem. I trzeba czas tracic dwa razy :-)

    > Nie wprowadzają, tylko wiążą się.
    > I nie tylko swoje co INNE.

    Inne, swoje specyficzne :-)

    > Nie bardzo - tych sensownych nikt nie chce sprzedawać.

    To co zrobiles ze swoimi starymi?
    A, bezsensowne byly :-)

    > Zwożone są co najwyżej jakieś zużyte modele sprzed 10 lat, nie bardzo
    > przystające do obecnej rzeczywistości.

    Na allegro powstala juz kategoria i ma 4 strony ofert.

    > Nimi to można co najwyżej do niej zniechęcić.

    Tesla 2020 za 288 tys faktycznie jakby zniecheca :-)

    A Tesla S z 2017 za 250k ?

    > Nie będzie.
    > Ssanie na Zachodzie jest większe niż u nas, siła nabywcza wyższa, a
    > nowych też nie idzie kupić.

    No to za parenascie lat.

    > Sam jesteś najlepszym potwierdzeniem.
    > Niestety - nie ma kilkunastoletnich elektryków za grosze (przynajmniej
    > takich wartych zakupu) i dłuuuuuuuuugo nie będzie.
    >
    > Czas znowu polubić pks-y.
    > Będzie luźniej na drogach.

    Na razie nasz rzad nie wprowadzil jeszcze wysokiego podatku
    na spalinki, wiec co mam hejtowac :-)
    Putina moge hejtowac :-(

    J.