  • Data: 2022-08-01 13:01:03
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Aug 2022 12:20:41 +0200, Cavallino wrote:

    > I takiego nie potrzebują.

    > Napisałem po co i skąd.

    No coz, jestem sklonny przyznac, ze te 800 km to jakas fiksacja
    wynikajaca ze sklerozy i niewiedzy - przeciez ich samochody takich
    duzych bakow nie maja :-)
    Chyba ze ... wiedza gdzie tankuja, i wiedzą, ze ładowarki tam nie ma.
    Na razie.
    Ale zeby tak wszyscy jezdzili takie trasy w dziczy?
    Na Alasce pytali czy co?

    A jak na razie ... Tesla sprzedaje 50 tys samochodow kwartalnie w
    Kaliforni. 200 tys rocznie ... ale jak na 40 mln stan, to nie jest
    duzo. 13%
    https://thedriven.io/2022/05/03/tesla-dominates-firs
    t-quarter-ev-sales-in-california/

    A co z resztą ludzi?
    Za drogie, niedobre, boja sie bezpodstawnie?

    > Przykład miałeś w wątku - dddddddd sam przyznał, że wymyślał z niewiedzy
    > kolejne nieistniejące problemy.

    > W ogóle nowe samochody nie są dla biednych.
    > Skąd przekonanie że powinny?

    Ale na razie, to nie podales co to za auto.
    Porsche ?

    > Naciskajcie raczej sobie na rozwój PKP i MPK.

    Ciebie tez na takie nie stac, wiec nie dorabiaj ideologii :-)
    I modl sie, zeby prad nie podrozał, bo skoncza sie darmowe ladowarki
    :-)

    > W smamym Poznaniu nawet taka jest.
    > Na razie nie jet ogólnie dostępna (SC), tylko dla Tesli.

    Wow. I to tesla sie laduje w 18 minut?

    > Ale to się zmienia.

    Niewatpliwie. Bedzie lepiej.
    Tylko kiedy.

    > Żaden problem, byłem sprawdziłem.
    > Problem jest wyłącznie w głowie.
    > Chodzi o tą ew. godzinę czy dwie, która urasta do wielkości "problemu"

    Problem w glowie jest taki, ze ja nie chce tam jechac dwa dni.
    Wiec to jest chyba jednak ponad godzine na koniecznie ladowania na
    1200km. Ty masz jeszcze dalej :-)

    > www.plugshare.com

    filtrowania po mocy nie ma.
    Ale "Tesla Fast" ... jest 11 w Polsce.
    Duzo, mało ?
    Malo ...

    > Świat Ci się zatrzymał wtedy?
    > HINT: nie ma obowiązku stawać akurat tam.

    No ale mial samochod czekac na kierowce.
    Wiec ma byc szybka ladowarka, pasującego systemu i obok jadłodajni :-)

    > Zwłaszcza tam.
    > Oczywiście da się znaleźć obciążonego huba.
    > I od razu kilka innych w bezpośrednim sąsiedztwie.

    Patrz artykuł - zmyslili ?

    > W Polsce - trzeba planować na hubach.
    > W cywilizowanej Europie - w pobliżu masz kilkadziesiąt innych stanowisk.

    > Nic się nie zmieniło.
    > Nadal staję na posiłek w tym samym miejscu.
    > I czasem nawet podładuję, żeby zrobić sobie zapas prądu.

    A czemu "czasem"?
    Ładowarka zajęta ? :-)

    J.