  • Data: 2022-08-01 14:15:15
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-08-2022 o 13:23, J.F pisze:

    > No ale on chcial żołądek naładować.
    > Wiec ma 20 minut, ale czy ma ładowarkę?
    > Szybką ładowarkę?

    Sprawdź sobie jak Cię to interesuje.
    Wiesz gdzie.

    > Tymczasem spalinowcem po Polsce to po prostu jade,

    I co w związku z tym?
    Na tej podstawie chcesz się wypowiadać jako ekspert, o dziedzinie o
    której nie masz pojęcia?

    Nie - najpierw trzeba ją poznać.
    Albo słuchać i pytać tych co poznali.
    Mądrzenie się przy braku wiedzy do niczego nie doprowadzi - to jest hejt.

    > Z elektrykami tez tak w koncu bedzie

    Już tak jest.
    W Polsce będzie, ale później.
    Szybciej gdy ci co się nie znają na temacie, będą pytać, uczyć się i
    poznawać temat, zamiast hejtować.

    Na razie to się kłóci z interesami lobby laweciarskiego, którego
    klientami jest duża część naszych rodaków.
    I oczywiście petrolheadów.