  • Data: 2022-08-01 17:20:41
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.08.2022 o 11:23, J.F pisze:

    > Tam chyba jest dosc duzy zapas.

    Zapas zapasem ale wygląda że nic się nie zmieniło (tylko troczę ziemi
    ubyło).

    https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4652
    254/The-Statue-Liberty-RED-turned-green.html

    > A na razie dane mamy takie
    > https://www.climate.gov/news-features/understanding-
    climate/climate-change-global-sea-level

    No to jak podniesienie poziomu o 15 cm czy nawet 5 metrów ma mi dom
    znajdujący się 100 mnpm morza zalać?

    > "In some ocean basins, sea level has risen as much as 6-8 inches
    > (15-20 centimeters) since the start of the satellite record. Regional
    > differences exist because of natural variability in the strength of
    > winds and ocean currents, which influence how much and where the
    > deeper layers of the ocean store heat."

    Zuraw w gdańsku też jakoś tak samo jak kiedyś wygląda.

    > A jeszcze ... moze odmrozenie Antarktydy, tak aby zaczela sie powaznie
    > topic, wymaga troche czasu.
    > I Grenlandii ...

    No może. Ale ludzkość pamięta czasy jak nadawali nazwę grenlandii i była
    ona wtedy zielona a nie biała i nie pamiętam żeby na przykład nie było
    wtedy niderlandów na mapach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!