  • Data: 2022-08-01 13:27:12
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-08-2022 o 13:01, J.F pisze:

    > Ale na razie, to nie podales co to za auto.

    Podawałem nie raz i nie dwa.
    Tylko jak baba, nie czytasz odpowiedzi, albo masz sklerozę.
    Po co więc pytasz kolejny raz?

    > Porsche ?

    Również Audi, Hyundai i Kia.
    Do zamówienia już za ok 200 tys.
    Jak na dużego i mocnego elektryka, całkiem dobra cena.

    > Ciebie tez na takie nie stac,

    Mogłem mieć Ioniqa w dużej promocji, nawet już czekałem na odbiór, ale
    ostatecznie wybrałem inne auto.
    Nieco gorsze parametry, ale łatwiejsze do sfinansowania w przyszłości.

    > Wow. I to tesla sie laduje w 18 minut?

    Tesla trochę wolniej, ale tylko trochę.

    > Problem w glowie jest taki, ze ja nie chce

    Tak, to dokładnie ten problem.

    > Wiec to jest chyba jednak ponad godzine na koniecznie ladowania

    Godzinę dłużej na trasie.
    Postoje i tak się robi, więc i tak auto czeka na Ciebie.

    > filtrowania po mocy nie ma.

    Bo to nie jest dla leni.

    > No ale mial samochod czekac na kierowce.

    I tak jest.
    Popatrz na wyprawy do Chorwacji na kanale YT "Na prad po polsce".

    > Patrz artykuł - zmyslili ?

    j.w.
    Da się coś znaleźć pod tezę, jak komuś za to płacą.

    > A czemu "czasem"?

    Nie zawsze planuję się kręcić po okolicy przed dojazdem na miejsce, więc
    zdarza się że prądu wystarcza i niepotrzebuję zapasu.

    > Ładowarka zajęta ? :-)

    Jeszcze się nie zdarzyło, a tam jest ładowarkowa pustynia (Człuchów).
    A tylko raz oprócz mnie ładował się jeszcze ktoś.