  • Data: 2019-04-01 22:35:32
    Temat: Re: [elektrozawory] Czy jest możliwe
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.04.2019 o 21:18, Adam pisze:

    > Może podejść do problemu od drugiej strony.
    > Masz w aparacie możliwość zdefiniowania i wyzwolenia serii zdjęć?

    chodzi Ci o to czy mogę zaprogramować ilość zdjęć i interwał pomiędzy
    nimi? Chyba tak, grip + pilot (o ile pamiętam instrukcję) pozwalają na
    takie ustawienie. Czy mogę dodatkowo zaprogramować kiedy taka seria
    miałaby być rozpoczęta - nie wiem, nie pamiętam instrukcji, a nigdy nie
    robiłem nic takiego do tej pory.

    W ogóle to napisałem do producenta MIOPSa, ale jedyna odpowiedź jaką
    dostałem to żeby trzymać się własnie takiego schematu - długi czas
    naświetlania, zaciemnione pomieszczenie i lampa błyskowa. Jakkolwiek
    MIOPS pozwala również sterować aparatem, odradzali mi stosowanie takiej
    opcji:

    "If you are triggering your camera, you may get inconsistent results
    because of the lag time of your camera. The correct setup should be
    triggering your flash in a dark room while your camera is at long exposure."

    --
    Michał