  • Data: 2019-04-02 00:42:33
    Temat: Re: [elektrozawory] Czy jest możliwe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-01 o 22:35, Michal M. Lechanski pisze:
    > (...)
    > W ogóle to napisałem do producenta MIOPSa, ale jedyna odpowiedź jaką
    > dostałem to żeby trzymać się własnie takiego schematu - długi czas
    > naświetlania, zaciemnione pomieszczenie i lampa błyskowa. Jakkolwiek
    > MIOPS pozwala również sterować aparatem, odradzali mi stosowanie takiej
    > opcji:
    >
    > "If you are triggering your camera, you may get inconsistent results
    > because of the lag time of your camera. The correct setup should be
    > triggering your flash in a dark room while your camera is at long exposure."

    Lag time to w kiepskich kompaktach. Oraz przy ustawianiu "na małpkę" -
    czyli full automat, gdzie po naciśnięciu spustu aparat próbuje dobrać
    wartość ekspozycji i ustawić ostrość.
    W przypadku pracy na ustawieniach Manual i zafiksowanej ostrości
    wyzwolenie powinno być natychmiastowe. Ponadto po to jest seria, aby
    zawsze coś uchwycić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam