  • Data: 2014-05-09 19:42:34
    Temat: Re: eSATA
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/05/2014 15:44, s...@g...com wrote:

    > Z takich prawie mieszczących się w cenie polecam nowe Synology
    DS214se, 599 nowe. Na dwa dyski, ciągnie 80-90MB po ethernecie, zapis
    koło 70MB. Ma dużo bajerów + możliwość pociągnięcia dodatkowych
    pakietów. Obsługuje iscsi , wyciąga koło 60-70MB w tym przypadku. To
    moje 3 Synology i naprawdę zą tą cenę trudno znaleść coś lepszego. NAS
    jest praktycznie niesłyszalny, a dyski bardzo chłodne koło 33 stopni.
    Nie nie jest to reklama tej akurat firmy :)
    > Albo jak miejsce nie jest problemem popolować na HP Microserver i
    postawić nas4free albo freenas, lub Win 2012 server. Da się upolować za
    500-600 pln.

    Calkiem "na bogato" w porownaniu do konkurencji opartej na tym samym
    Marvellu, np. Buffalo 421e kosztuje 1/4 taniej. Oczywiscie
    oprogramowanie w przypadku Synology jest fajniejsze, ale chyba wolalbym
    chyba zwykla dystrybucje linuksa zamiast jakichs "usprytniaczy".

    --
    Pozdr