  • 1. Data: 2014-05-05 12:51:41
    Temat: eSATA
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    Witam,
    Czy moze mi ktos powiedziec, czy e-SATA w laptopie daje 12V pod dysk
    3.5''? Dodklanie chodzi o Dell Studio 1525.

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2014-05-05 14:07:37
    Temat: Re: eSATA
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 05/05/2014 11:51, G Nowak wrote:
    > Witam,
    > Czy moze mi ktos powiedziec, czy e-SATA w laptopie daje 12V pod dysk
    > 3.5''? Dodklanie chodzi o Dell Studio 1525.

    Ok, znalazlem, odpowiem sobie sam: Laptop daje tylko 5V.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2014-05-05 15:29:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-05 14:07, G Nowak pisze:
    > Ok, znalazlem, odpowiem sobie sam: Laptop daje tylko 5V.

    Połączenie eSata u mnie na studio 1555 jest dość niestabilne. Próbowałem
    różnych ustawień i dwóch różnych stacji dokujących.
    eSata nadaje się do okazyjnego połączenia ale z dużą prędkością a po USB
    (woollnniieejj) może działać tygodniami.
    Wiem teoria u mnie rozminęła się z praktyką :-)

  • 4. Data: 2014-05-05 16:35:52
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 05/05/2014 14:29, z wrote:

> [...]
    > (woollnniieejj) może działać tygodniami.
    > Wiem teoria u mnie rozminęła się z praktyką :-)

    Dzieki. To lipa. Myslalem by stara plyte zaprzac do pracy w forme NAS,
    ale dyski laptopowe to zadna przestrzen magazynowa.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2014-05-06 13:17:10
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "G Nowak" <g...@c...ac.uk> wrote in message
    > Dzieki. To lipa. Myslalem by stara plyte zaprzac do pracy w forme NAS, ale
    > dyski laptopowe to zadna przestrzen magazynowa.

    12V możesz pociągnąć z osobnego zasilacza przecież...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2014-05-06 18:28:19
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 06/05/2014 12:17, X-Man wrote:

    > 12V możesz pociągnąć z osobnego zasilacza przecież...

    ...za cene tych wszystkich przejsciowek moglbym kupic nornalny Nas.
    Swoja droga te pudelka do 500pln sa malo sprytne, tj. albo dalekie od
    wysycenia 1Gbe (nawet przy odczycie) albo brak im podstatowych funkcji
    lub elternatywnej dystrybucji linuksa.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2014-05-09 12:28:02
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.05.2014 18:28, G Nowak pisze:

    > ...za cene tych wszystkich przejsciowek moglbym kupic nornalny Nas.

    Ale laptop ma to czego nie mają NASy - wifi.

    p. m.

  • 8. Data: 2014-05-09 12:54:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-09 12:28, m pisze:

    > Ale laptop ma to czego nie mają NASy - wifi.

    A mają :)

    Zobacz np na LaCie:
    9000436EK
    9000464EK
    301940EK
    301932EK
    albo Verbatim PN: 98243 (tylko to "zabawka"
    lub Synology DS213air

    Więcej nie chce mi się szukać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2014-05-09 16:44:44
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 6 maja 2014 18:28:19 UTC+2 użytkownik G Nowak napisał:
> [...]
    Pr�bowa�em

> [...]
    >
    > Swoja droga te pudelka do 500pln sa malo sprytne, tj. albo dalekie od
    >
    > wysycenia 1Gbe (nawet przy odczycie) albo brak im podstatowych funkcji

    Z takich prawie mieszczących się w cenie polecam nowe Synology DS214se, 599 nowe. Na
    dwa dyski, ciągnie 80-90MB po ethernecie, zapis koło 70MB. Ma dużo bajerów +
    możliwość pociągnięcia dodatkowych pakietów. Obsługuje iscsi , wyciąga koło 60-70MB w
    tym przypadku. To moje 3 Synology i naprawdę zą tą cenę trudno znaleść coś lepszego.
    NAS jest praktycznie niesłyszalny, a dyski bardzo chłodne koło 33 stopni. Nie nie
    jest to reklama tej akurat firmy :)
    Albo jak miejsce nie jest problemem popolować na HP Microserver i postawić nas4free
    albo freenas, lub Win 2012 server. Da się upolować za 500-600 pln.

  • 10. Data: 2014-05-09 19:42:34
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 09/05/2014 15:44, s...@g...com wrote:

> [...]
    > Albo jak miejsce nie jest problemem popolować na HP Microserver i
    postawić nas4free albo freenas, lub Win 2012 server. Da się upolować za

    Calkiem "na bogato" w porownaniu do konkurencji opartej na tym samym
    Marvellu, np. Buffalo 421e kosztuje 1/4 taniej. Oczywiscie
    oprogramowanie w przypadku Synology jest fajniejsze, ale chyba wolalbym
    chyba zwykla dystrybucje linuksa zamiast jakichs "usprytniaczy".

    --
    Pozdr