  • 31. Data: 2014-04-28 20:24:35
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Po w/w jestem bardziej niz pewny ze monitoring WSZYTKIEGO jest KONIECZNY
    > Zdania potencjalnych bandytow nie nalezy brak pod uwage.

    no i to jest właśnie ten rodzaj współczesnego kretyna, który jest
    ulubieńcem wszelkiej władzy.
    Jak pisałem wcześniej - kup sobie kamerkę, wsadź w dupę i monitoruj.

    Przynajmniej będziesz wiedział wcześnie, że biegunka się zbliża.

    ***

    ech, powszechne zidiocenie niestety powoduje, że reagując na to -chcąc
    nie chcąc człowiek się wulgaryzuje i stacza. Smutne.

  • 32. Data: 2014-04-28 20:58:24
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/28/2014 6:47 PM, sundayman wrote:

    > Ale po co takie karkołomne rozważania. Rzecz jest o wiele prostsza, i
    > już to wspominana - nie może być tak, że z dowolnie szlachetnej pobudki
    > jestem ja czy moje mienie inwigilowany, lub też istnieje duże
    > prawdopodobieństwo takiego faktu.

    Moze byc. I co wiecej bedzie :-).

    > Niech sobie będzie taki moduł - bardzo proszę. I możliwe, że nawet go
    > zostawię włączonego. Ale MUSI być w menu samochodu możliwość wyłączenia
    > go i koniec.

    Nie musi. W kazdym samochodzie powinna byc "czarna skrzynka" a jak ktos
    ja celowo wylaczy to z defaultu powinien byc uznany za winnego w
    przypadku wypadku.

    Prawo to masz tak gadac i tyle.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 33. Data: 2014-04-28 21:01:36
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/28/2014 8:24 PM, sundayman wrote:

    > no i to jest właśnie ten rodzaj współczesnego kretyna, który jest
    > ulubieńcem wszelkiej władzy.
    Brak argumentow powoduje wzrost agresji i nieudolne proby obrazania.

    > Jak pisałem wcześniej - kup sobie kamerkę, wsadź w dupę i monitoruj.
    >
    > Przynajmniej będziesz wiedział wcześnie, że biegunka się zbliża.

    Jesli chcesz wiedziec to mam pelno kamer w domu i nie tylko.
    Moze wlasnie ogladam twoj ogrodek :-P. Boj sie!

    > ***
    >
    > ech, powszechne zidiocenie niestety powoduje, że reagując na to -chcąc
    > nie chcąc człowiek się wulgaryzuje i stacza. Smutne.

    To przestan byc idiota i dyskutuj merytoryczne.

    Marek

  • 34. Data: 2014-04-28 21:10:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie musi. W kazdym samochodzie powinna byc "czarna skrzynka" a jak ktos
    > ja celowo wylaczy to z defaultu powinien byc uznany za winnego w
    > przypadku wypadku.

    No, bo ty sobie tak uroiłeś.

  • 35. Data: 2014-04-28 21:11:56
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.04.2014 18:43, nowyr pisze:

    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > Każdemu szkodzi inwigilowanie i zbieranie danych na jego temat.
    > Jakichkolwiek.
    z tym się w 100% zgadzam. Tylko jak ocenisz stopień szkodliwości? W
    większości z nas, szkodliwość ocenimy ilością reklam, takim niesmakiem
    że ktoś obcy wie ile razy i jakiego lekarza odwiedzam? Ale gdy ktoś
    potrąci Twoją żonę/córkę na pasach co TERAZ zrobisz? Nic, bo kierowca
    ucieknie. Ze stałą inwigilacją - nawet by nie próbował uciekać, bo w
    ten sposób się pogrążą.
    Reasumując. inwigilacja, pieniądz elektroniczny zastępujący monety,
    bramki liczące, rejestrujące, ślad gps czy bts, nie jest nikomu na rękę.
    Godzimy się na to biorąc pod uwagę potencjalne zyski.

    ToMasz

  • 36. Data: 2014-04-28 21:13:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jesli chcesz wiedziec to mam pelno kamer w domu i nie tylko.
    > Moze wlasnie ogladam twoj ogrodek :-P. Boj sie!

    wiesz, gdzie mam twoje kamery w TWOIM domu ?

    Bosz, skąd się tacy biorą ?

    To, że ja mam też (wyobraź sobie) kamery tu i tam, a nawet w
    samochodzie, to jest MÓJ wybór. A prowadzenie inwigilacji przez
    instytucje lub firmy to zupełnie co innego.
    Nie ogarniasz tego niuansu ?

    No co się pytam - przecież widać, że nie ogarniasz...

  • 37. Data: 2014-04-28 21:59:02
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/28/2014 9:13 PM, sundayman wrote:

    > wiesz, gdzie mam twoje kamery w TWOIM domu ?
    >
    > Bosz, skąd się tacy biorą ?

    A jesli nagrywaja twoja posesje ? Tez?

    > To, że ja mam też (wyobraź sobie) kamery tu i tam, a nawet w
    > samochodzie, to jest MÓJ wybór. A prowadzenie inwigilacji przez
    > instytucje lub firmy to zupełnie co innego.
    > Nie ogarniasz tego niuansu ?

    Patrz wyzej.

    > No co się pytam - przecież widać, że nie ogarniasz...

    Dla nie nie stanowi to problemu. Ty nie ogarniasz, ze
    dzieki temu iz Ty jestes inwigilowany ja mam spokoj
    ze nie zrobisz Mi niczego zlego, lub jak zrobisz
    to odpowiesz. Dlatego chce abys to TY tez podlegal
    inwigilacji. Teraz pojmujesz moje stanowisko ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 38. Data: 2014-04-28 22:05:59
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-04-28 17:07, nowyr pisze:

    > "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message

    > Tobie się chyba mylą miejsca publiczne z prawami jednostki.

    Droga publiczna jest miejscem publicznym.

  • 39. Data: 2014-04-28 23:02:16
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Reasumując. inwigilacja, pieniądz elektroniczny zastępujący monety,

    Ja wolę jednak prostytutce zapłacić w gotówce :-) Przynajmniej nie będzię
    śladu :-)

  • 40. Data: 2014-04-28 23:04:28
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ljltde$kpd$1@news.task.gda.pl>
    Marek Borowski <m...@b...com> wrote:

    > I bardzo dobrze. Im wiecej monitoringu logow i tego typu sladow
    > tym latwiej bedzie lapac przestepcow. No ale w kraju cfaniakow
    > zlodziei i oszustow to faktycznie moze budzic obawy.

    Zwłaszcza, że nigdy nie wiadomo z której strony są ci oszuści...
    Z jakiego powodu niby mamy przyjmować, że oszuści będą wyłącznie
    wyłapywani przez te systemy, a nie będą ich "użytkownikami"?

    --
    Jacek Politowski