  • 41. Data: 2014-04-28 23:15:06
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jesli nagrywaja twoja posesje ? Tez?

    Może będzie to dla ciebie przykry news, ale jednak to czy ty robisz mi
    aparacikiem zdjęcie na ulicy - to mi lata koło wentla.
    Natomiast np. monitorowanie mojego pojazdy cały czas, albo wtedy kiedy
    się to komuś spodoba- już mi nie lata.
    Czyli - musisz zrozumieć, że ty jesteś nieistotny. Korporacje i rządy -
    są istotne.

    > Dla nie nie stanowi to problemu. Ty nie ogarniasz, ze
    > dzieki temu iz Ty jestes inwigilowany ja mam spokoj
    > ze nie zrobisz Mi niczego zlego,

    Jeśli tak ci się wydaje, to oprócz tego co napisałem wcześniej, muszę
    napisać, że jesteś naiwny jak dziecko. A propos - ile masz lat ?

    > to odpowiesz. Dlatego chce abys to TY tez podlegal
    > inwigilacji. Teraz pojmujesz moje stanowisko ?

    To, że jestem w stanie wyobrazić sobie ścieżki jakimi podążają
    patologiczne myśli przestępców, nie oznacza, że je akceptuję.
    Tak więc - guzik mnie obchodzi twoje stanowisko. Nie zgadzam się na
    wszechobecne podglądanie, podsłuchiwanie itp. I będę tego prawa bronić.
    Przed takimi jak ty również.

  • 42. Data: 2014-04-28 23:41:06
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    [...]
    > Oczywiscie ze tak. Tyle ze uczciwy czlowiek przyzna sie, pogodzi z
    kara
    > ktora przyjmnie i na przyszlosc bedzie bardziej sie kontrolowal.

    *Np. taki Min.Fin chcialby, żebyś się z tą przykładową kara godził
    bardzo często.

    [...]
    > Po w/w jestem bardziej niz pewny ze monitoring WSZYTKIEGO jest
    KONIECZNY
    > Zdania potencjalnych bandytow nie nalezy brak pod uwage.

    *O! Wlaśnie to! Chwali się że akceptujesz jedynie słuszną linię władzy.

    > Pozdrawiam
    > Marek

    (*)
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/41
    0397,najbardziej-tajna-ze-sluzb-wywiad-skarbowy-poza
    -kontrola.html

    I nie myśl sobie że taki uczciwy jesteś.
    O czym się nie jeden w swoim przekonaniu prowadzący DG dowiedział.
    g.

  • 43. Data: 2014-04-28 23:58:18
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> wrote in message

    > Zwłaszcza, że nigdy nie wiadomo z której strony są ci oszuści...
    > Z jakiego powodu niby mamy przyjmować, że oszuści będą wyłącznie
    > wyłapywani przez te systemy, a nie będą ich "użytkownikami"?

    Właśnie. Władza planuje tak wszystkich zinwigilować, że już żadne protesty
    nigdy mogą się nie odbyć. Bezpieka będzie wyłapywać każdego. A jak Ślązacy
    mają prowadzić proces samostanowienia skoro każdy będzie inwigilowany z kim
    się spotyka? A Kaszubi gdy zechcą niepodległości to jak mają o nią walczyć
    jak Warszawka będzie ich inwigilować i wyciągać brudy z przeszłości? :-)))))
    Co mają prosić Putina o zielone ludziki? :-))))
    To jest bardzo istotna sprawa i ponieważ nie jesteśmy istotami idealnymi to
    mamy swoje słabości, które w razie czego mogą nam zostać wywleczone.

  • 44. Data: 2014-04-29 00:01:27
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak więc - guzik mnie obchodzi twoje stanowisko. Nie zgadzam się na
    > wszechobecne podglądanie, podsłuchiwanie itp. I będę tego prawa bronić.
    > Przed takimi jak ty również.

    Ja też i jak kupię nowe auto to pierwsze co zrobię to zdemontuję eCall. A
    jakie auto kupię będzie zależało od łatwości usunięcia tego wirusa.

  • 45. Data: 2014-04-29 00:15:25
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Grzegorz" <n...@g...pl> wrote in message

    > I nie myśl sobie że taki uczciwy jesteś.

    Przerażające jest to, że nikt już uczciwy nie jest :-) Pamiętacie Jakuba
    Śpiewaka, tego od łapania pedofilów? Proponował retencję danych
    internetowych kilkadziesiąt lat :-) A sam ukradł wszystkie pieniądze
    fundacji :-) Okazał się pospolitym złodziejem. Gdyby dopiął swego to
    retencja byłaby pewnie dożywotnia.
    http://jakubspiewak.natemat.pl/15369,o-retencji-slow
    -kilka

    A dzisiaj siedzi na ławie oskarżonych.
    http://www.fakt.pl/tag/jakub-spiewak

  • 46. Data: 2014-04-29 00:48:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A jeśli chodzi o monitoring i kamery to w jednym przypadku jestem za ;

    za montażem kamer we wszystkich urzędach, od tych niskiego szczebla - po
    gabinety ministerialne. Tak, żeby społeczeństwo mogło oglądać wytężoną
    pracę tych naszych pracusiów. Ale to pewnie byłoby "naruszenie
    prywatności urzędniczej", nie ?

  • 47. Data: 2014-04-29 01:49:12
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

> [...]
    > gabinety ministerialne. Tak, żeby społeczeństwo mogło oglądać wytężoną
    > pracę tych naszych pracusiów. Ale to pewnie byłoby "naruszenie prywatności

    Przestali by brać łapówki. Ale w ogóle to uczciwy urzędnik nie ma się czego
    bać :-)

  • 48. Data: 2014-04-29 08:04:43
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/28/2014 11:15 PM, sundayman wrote:

    > Tak więc - guzik mnie obchodzi twoje stanowisko.
    I to chyba podsumowuje dyskusje. Nie ma sensu
    z toba dyskutowac.

    Marek

  • 49. Data: 2014-04-29 08:12:50
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 4/28/2014 11:02 PM, nowyr wrote:

    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > Ja wolę jednak prostytutce zapłacić w gotówce :-) Przynajmniej nie
    > będzię śladu :-)
    Juz niedlugo. Zniknie anonimowy pieniadz to utrudni sie dawanie
    lapowek, zatrudnianie na czarno i nieplacenie podatkow. A
    znow zapomialem ze zyje w kraju zlodziei i cfaniakow dla ktorych
    okrasc panstwo jest czyms dobrym. Ciekawe tylko jakby sie
    odnalezli w ich ilubionej anarchi.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 50. Data: 2014-04-29 22:08:21
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > "Grzegorz" <n...@g...pl> wrote in message

    Nie napisałem tego by wskazywać na osoby które z pozycji ikon
    uczciwości zdegradowały się do zwykłych lepkich paluchów.

    Miałem na myśli sytuację w której władza uzurpuje sobie prawo
    do monopolu na dystrybucję i tego waloru.
    MB jest przekonany, że pojęcie uczciwości jest uniwersalne.
    Oby nadal pozostawał w błogiej nieświadomości.
    g.