  • Data: 2014-04-30 10:49:09
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Juz niedlugo. Zniknie anonimowy pieniadz to utrudni sie dawanie
    > lapowek,

    Uwazasz, ze panstwo (rozumiane jako wladza, urzednicy) zywo
    zainteresowane otrzymywaniem lapowek zlikwiduje taka mozliwosc?
    Ja Tobie nie mam po co dawac lapowki, Ty mi tez. Lapowki istnieja tylko
    i wylacznie na styku panstwo-obywatel. Ja nie mam nic przeciwko, nigdy
    nie dalem zadnej lapowki i nie za bardzo wiedzialbym jak to zrobic, ale
    wazniejsi ode mnie z pewnoscia zaprotestuja w imie wolnosci obywateli
    oczywiscie.

    > zatrudnianie na czarno

    Zatrudnianie na czarno jest nastepstwem zbyt wysokich podatkow i
    biurokracji.

    > i nieplacenie podatkow.

    Juz z pol wieku temu pan Arthur Laffer zauwazyl i opublikowal rzecz
    oczywista i uniwersalna jesli chodzi o miejsce i czas. Radze sie z tym
    zapoznac.

    > znow zapomialem ze zyje w kraju zlodziei i cfaniakow dla ktorych
    > okrasc panstwo jest czyms dobrym.

    Nie za bardzo wiem jak mozna okrasc panstwo, wiem natomiast jak nie
    pozwolic sie okrasc panstwu. Zamykasz dom, czy samochod? Chowasz cenne
    rzeczy? Nie? -Nie wierze! Definicja zlodziejstwa, to zabieranie czyjes
    wlasnosci bez rekompensaty. Jesli slysze w TV, ze "panstwo stracilo (w
    wyniku jakiegos przekretu) ilestam mln zl", to sie zastanawiam:
    1 Czemu brak zysku nazywaja strata? Ja, jak nie zarobie, to po prostu
    nie mam zysku, a nie mowie, ze stracilem.
    2 Czemu sami ustanowili przepisy czyniace przekrety oplacalnymi.

    > Ciekawe tylko jakby sie
    > odnalezli w ich ilubionej anarchi.

    Ja tam zadnego anarchisty nie znam, ale jakies 2-3 mln naszych rodakow
    wyjechalo calkiem niedawno do krajow, gdzie sa uczciwie, tak, UCZCIWIE,
    traktowani przez panstwo, pracodawcow. Do tego kilkanascie mln
    dawniejszej emigracji (Chicago - 2 co do wielkosci miasto zamieszkane
    przez Polakow, nie zaden Krakow, Katowice, czy Gdansk), ktorzy jakos nie
    chca wracac. Cfaniacy, cwaniacy, zlodzieje, anarchisci powiadasz...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa