    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: eCall w samochodach
    Date: Mon, 28 Apr 2014 20:24:11 +0200

    W dniu 2014-04-28 18:43, nowyr pisze:

    > "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > Każdemu szkodzi inwigilowanie i zbieranie danych na jego temat.
    > Jakichkolwiek. Czym mniej tym lepiej. Osobiście nikogo nie potrąciłem
    > autem ale przyznam, że nie wiem jak bym się zachował gdybym potrącił. Po
    > prostu nie wiem. Zastanawiałem się nad tym nie raz. Nikt nie wie co by
    > zrobił. I w związku z tym byłby pozbawiony części obrony, bo dowody
    > miałby po części eCall. Prokurator powie, że zabił z premedytacją, a
    > obrońca, że uciekł w afekcie. I co? W eCall są suche dane, prędkość,
> [...]

    Jak widzę cały czas kombinujesz jak uniknąć odpowiedzialności za zabicie
    jakiegoś przechodnia przy drodze. Widać jest to dla ciebie najbardziej
    istotnym tematem. Zgadzam się z tobą, że powinno się powstrzymywać
    instytucje i koncerny przed nadmierną inwigilacją ludzi. Ale ciebie to
    nie dotyczy. Powinieneś mieć takie urządzenie zamontowane obowiązkowo bo
    chyba stanowisz zagrożenie dla ludzi.

    Mario