  • Data: 2014-04-28 23:15:06
    Temat: Re: eCall w samochodach
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jesli nagrywaja twoja posesje ? Tez?

    Może będzie to dla ciebie przykry news, ale jednak to czy ty robisz mi
    aparacikiem zdjęcie na ulicy - to mi lata koło wentla.
    Natomiast np. monitorowanie mojego pojazdy cały czas, albo wtedy kiedy
    się to komuś spodoba- już mi nie lata.
    Czyli - musisz zrozumieć, że ty jesteś nieistotny. Korporacje i rządy -
    są istotne.

    > Dla nie nie stanowi to problemu. Ty nie ogarniasz, ze
    > dzieki temu iz Ty jestes inwigilowany ja mam spokoj
    > ze nie zrobisz Mi niczego zlego,

    Jeśli tak ci się wydaje, to oprócz tego co napisałem wcześniej, muszę
    napisać, że jesteś naiwny jak dziecko. A propos - ile masz lat ?

    > to odpowiesz. Dlatego chce abys to TY tez podlegal
    > inwigilacji. Teraz pojmujesz moje stanowisko ?

    To, że jestem w stanie wyobrazić sobie ścieżki jakimi podążają
    patologiczne myśli przestępców, nie oznacza, że je akceptuję.
    Tak więc - guzik mnie obchodzi twoje stanowisko. Nie zgadzam się na
    wszechobecne podglądanie, podsłuchiwanie itp. I będę tego prawa bronić.
    Przed takimi jak ty również.