  • 21. Data: 2007-02-24 14:03:58
    Temat: Re: e-wro -> Dialog
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Przeważnie cytuje fragmenty odnośnie których się wypowiadami, w tym
    wypadku uznałem że firma NETEK nie pasuje do kontekstu mojej wypowiedzi.
    Poza tym zauważ że nie ma tam fragmentu "futszaK napisł(a): "

    Jeżeli poczuleś sie obrażony - serdecznie Ciebie przepraszam i obiecuje
    poprawe

  • 22. Data: 2007-02-24 14:46:22
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    On 2007-02-24, icek <i...@p...onet.pl> wrote:

    > mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1
    > a punkty wyniesienie nie s? na tyle blisko, by puszczac ADSL ver 2 czy
    > tez VDSLa lub inne.

    linie abonenckie w dialogu nie przekraczaja 800m. Tak przynajmniej
    mowi wiele osob, ktore budowaly ta siec.

    --
    TP

  • 23. Data: 2007-02-24 16:31:34
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > ok 200 stb, oraz zmiennie w czasie testu ok 50 kanałów. Chyba jak na
    > usługę testową to wystarczy.

    Jak na testy to aż za dużo. To dlaczego ciągle nie jest to usługą? Zero
    cennika, oferty, zero abonentów (nie licząc testerów).

    W.

  • 24. Data: 2007-02-24 17:02:23
    Od: otiks <o...@o...pl>

    > Jak na testy to aż za dużo. To dlaczego ciągle nie jest to usługą? Zero
    > cennika, oferty, zero abonentów (nie licząc testerów).

    To już zupełnie inna historia i temat na pewno nie na grupę dyskusyjną.

  • 25. Data: 2007-02-26 19:58:13
    Od: CZACHO <c...@N...krzyki.net>

    Witam,

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 08:35:02 +0100, otiks napisał(a)

    > ponad 6000, ciekawe ilu pozostanie po tym przej?ciu, dialog ma co prawda
    > w?asn? sie? DSL i ni? jako? zarz?dza, ale w zarz?dzaniu tak du?? sieci?
    > eth nie maj? kompletnie do?wiadczenia.....chyba abonentów e-wro czekaj?
    > naprawd? ci??kie czasy.

    No nie przesadzajmy... ok 80 tys abonentow w technologii EoA + siec
    ethernetowa na osiedlu Marina w Wawie to nic?

    --
    .-. Pozdrawiam - CZACHO - czacho[at]krzyki.net .-.
    '=(0.0)=' This article was originally typed in VIM - Vi IMproved. '=(0.0)='

  • 26. Data: 2007-02-27 23:53:56
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 26 Feb 2007, CZACHO wrote:

    > Dnia Sat, 24 Feb 2007 08:35:02 +0100, otiks napisał(a)

    > No nie przesadzajmy... ok 80 tys abonentow w technologii EoA

    Czyli zdolnych generować 10x mniej pps niż ethernetowcy.
    Czy Dialog już sobie poradził z tym, że jedna zawirusowana winda wykłada
    całą podsieć?

    > + siec
    > ethernetowa na osiedlu Marina w Wawie to nic?

    Zasięg to 1.5k mieszkań. A ilu abonentów?

    Starczy zerknąć na mordplik i statystyki Spamhaus, żeby zobaczyć, że
    Dialog _już_ sobie nie radzi, a co dopiero jak przejmie 6k klientów z
    możliwością generowania tylu pps ile cała dotychczasowa sieć?

    pozdrawiam

    majek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 27. Data: 2007-02-28 16:17:51
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    icek napisał(a):

    > mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1
    > a punkty wyniesienie nie są na tyle blisko, by puszczac ADSL ver 2 czy
    > tez VDSLa lub inne.
    AFAIR, Dialog przy budowie mial sie trzymac zelaznej zasady ostatniej
    mili na miedzi <1,2 km. cos sie zmienilo?

    pzdr

  • 28. Data: 2007-03-03 18:40:42
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marek Wodzinski wrote:

    > Czyli zdolnych generować 10x mniej pps niż ethernetowcy.
    > Czy Dialog już sobie poradził z tym, że jedna zawirusowana winda wykłada
    > całą podsieć?

    Tak nic się nie zmieniło.

    > Starczy zerknąć na mordplik i statystyki Spamhaus, żeby zobaczyć, że
    > Dialog _już_ sobie nie radzi,

    Na spamhaus wysunął się zdecydowanie za drugą pozycję (patrząc tylko na
    Polskę) 6 listingow długo miał tylko 2-3 :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski