  • 11. Data: 2007-02-24 09:01:40
    Temat: Re: e-wro -> Dialog
    Od: otiks <o...@o...pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

    > Tylko telewizje IP/TV to w Nysie widziały chyba tylko zjedzone na uroczystym
    > bankiecie po jeszcze bardziej uroczystym otwarciu ślimaki. Łatwo zrobić
    > strone o IP/TV, nieco trudniej konferencje prasą na która przyjdą
    > dziennikarze, jeszcze trudniej na to hasło zdobyć ciekawe nagrody - ale
    > wszystko to wspomniana firma osiągneła zapominając jakby o tym, że należało
    > by jeszcze to IP/TV zaoferować abonentom.

    W chwili obecnej usługa jest dostarczana do abonentów testowo. Jeszcze
    nie nastąpiło komercyjne uruchomienie ale prawie pełna oferta
    programowa, pvr i vod w formie testowej działa tam już od dłuższego
    czasu. Aby nie być gołosłownym podaję link do wypowiedzi na forum 3play:
    http://dc.nysa.3play.pl/viewtopic.php?t=100

  • 12. Data: 2007-02-24 09:05:54
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > W chwili obecnej usługa jest dostarczana do abonentów testowo. Jeszcze nie
    > nastąpiło komercyjne uruchomienie ale prawie pełna oferta

    W chwili obecnej mija rok od uroczystego otwarcia, choć przesadzam - mija
    dopiero 10 miesięcy. W trakcie tego otwarcia też wszystko było dostępne
    testowo.

    W.

  • 13. Data: 2007-02-24 09:13:17
    Od: otiks <o...@o...pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

    > W chwili obecnej mija rok od uroczystego otwarcia, choć przesadzam - mija
    > dopiero 10 miesięcy. W trakcie tego otwarcia też wszystko było dostępne
    > testowo.

    Ale faktem jest że od 10 miesięcy jak sam napisałeś abonenci tej sieci
    mają 3 usługi w tym jedną bezpłatną (testową ale działającą), to chyba
    nie tak źle? ;-) A inni operatorzy w tym czasie opowiadają jak to będzie
    wspaniale jak będą mieli 3 usługi.

  • 14. Data: 2007-02-24 09:17:47
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Feb 2007 09:56:41 +0100, Wojciech Apel wrote:

    > Tylko telewizje IP/TV to w Nysie widzia?y chyba tylko zjedzone na uroczystym
    > bankiecie po jeszcze bardziej uroczystym otwarciu ?limaki. ?atwo zrobiae
    > strone o IP/TV, nieco trudniej konferencje pras? na która przyjd?
    > dziennikarze, jeszcze trudniej na to has?o zdobyae ciekawe nagrody - ale
    > wszystko to wspomniana firma osi?gne?a zapominaj?c jakby o tym, ?e nale?a?o
    > by jeszcze to IP/TV zaoferowaae abonentom.

    samemu troche ciężko jest stworzyć kompletne i wytestowane rozwiązania,
    czas powszechnego wdrażania IP/TV w polsze jeszcze nie nadszedł, a
    nadejdzie w momencie kiedy netki,cyberbajty i im
    podobne (plus pewnie kilku nowych) zaczną oferować produkowane na masową
    skale graty do budowy w/w sieci z których da się cos sklecić i jeszcze na
    tym zarobić

    --
    futszaK
    0601061867

  • 15. Data: 2007-02-24 09:59:56
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

> [...]
    > mają 3 usługi w tym jedną bezpłatną (testową ale działającą), to chyba nie
    > tak źle? ;-) A inni operatorzy w tym czasie opowiadają jak to będzie

    Dwaj abonenci czy może aż sześciu (w tym 3 adminów?) Porozmawiajmy o
    liczbach, o zainstalowanych SetTopach o usłuchach a nie zabawach.

    W.

  • 16. Data: 2007-02-24 10:24:43
    Od: otiks <o...@o...pl>

    > Dwaj abonenci czy może aż sześciu (w tym 3 adminów?) Porozmawiajmy o
    > liczbach, o zainstalowanych SetTopach o usłuchach a nie zabawach.

    ok 200 stb, oraz zmiennie w czasie testu ok 50 kanałów. Chyba jak na
    usługę testową to wystarczy.

  • 17. Data: 2007-02-24 12:54:16
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    > IP/TV w polsze jeszcze nie nadszedł, a
    > nadejdzie w momencie kiedy cyberbajty i im
    > podobne (plus pewnie kilku nowych) zaczną oferować produkowane na masową
    > skale graty do budowy w/w sieci

    Spokojnie, mam temat na uwadze, jak tylko będą jakies przyzwoite STB z
    przyzwoitymi możliwościami (x.264 AAC + możliwość pisania własnego
    softu/layout w jakiś wygodny sposób, przeglądarka HTTP, odtwarzacz mp3 +
    stream, etc) za osiąglane dla przeciętnego zjadacza pieniądze (SRP -
    100USD) - to wejdziemy pewnie w to.
    Jakoś pół roku temu wraz ze znajomym zrobiliśmy platforme IPTV + VoD,
    jeszcze bez całkowitej integracji z systemem zarządzania siecią, ale
    generalnie w testach nam toto działało, nawet GTS'owi się spodobało, ale
    rozwiazanie nasze miało zasadniczo jedną wade z którą nie mogliśmy sobie
    poradzić - jako STB użyliśmy konsoli do gier z własnym oprogramowaniem
    (soft dekodowanie x264 itd) tylko że firma, która produkowała tą konsole
    zrobiła jej EoL i stała się niedostępna w normalnym obrocie, a następca
    - jest jeszcze zbyt drogi (ok 1200zł)

  • 18. Data: 2007-02-24 13:02:11
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    > mysle, ze jest duzy problem ze zrobieniem tego na ADSLach ver. 1

    Ja wiem, że można wiele wad tepsiarskiego rozwiązania wyeliminować,
    generalnie te 10-15ms jakie ma neostrada do najbliższego DSLAM jest w
    zupełności wystarczające na IPTV.
    Dodatkowo przy x264 lub h264 przy rozdzielczości na poziomie 1280x720
    (HDTV 720p o ile mnie pamięc nie myli) strumień ma raptem 3,5-4Mbps z
    dzwiękem 5.1 - a jakość doslownie miażdży
    ...ale to tylko TPSA więc BMT ;-)

  • 19. Data: 2007-02-24 13:11:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Feb 2007 13:54:16 +0100, Marek Burzyński wrote:

> [...]
    > (soft dekodowanie x264 itd) tylko że firma, która produkowała tą konsole
    > zrobiła jej EoL i stała się niedostępna w normalnym obrocie, a następca

    wszystko fajnie tylko wyjaśnij dlaczego manipulujesz MOIMI wypowiedziami ?

    Ja rozumiem że piszesz w swoim imieniu, ale wybiórce wycinanie słowa
    NETEK, będącego nazwą Waszej konkurencji i będącego INTEGRALNĄ częścią
    MOJEJ wypowiedzi jest nie w porządku

    dziękuję za uwage

  • 20. Data: 2007-02-24 13:35:26
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com>

> [...]
    > wszystko to wspomniana firma osiągneła zapominając jakby o tym, że należało
    > by jeszcze to IP/TV zaoferować abonentom.

    Jak bylem w domu na swieta to ogladalem pare godzin TV w 3playu i jedyne
    co mnie denerwowalo to troche wolne przeskakiwanie po kanalach. Tak
    ogolnie to TV jak TV ... jakosc lepsza od tego co oferuje w Nysie
    kablowka. A za brak globalnego wprowadzenia tego nie jako testy ale jako
    usluga komercyjna, odpowiadaja pieniadze niestety. IP/TV to jeszcze
    droga stosunkowo technologia i malo kogo na nia stac.