    From: Michal Kawecki <k...@o...px>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dzielenie dysku
    Date: Fri, 4 Mar 2011 11:07:32 +0100
    Sender: n...@k...prv

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 08:18:21 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
    >
    > I masz osobne filesystemy? A to nowość.

    Tak właśnie.
    Nie wiem czy nowość, bo OpenSUSE 10.3 ma już parę latek. Coś przespałeś.

    > Proszę mi tylko nie wyjeżdżać z LVM albo EVMS, bo to jeszcze gorsza
    > rzeźba niż partycje rozszerzone.

    Nie, to jest normalna tablica partycji, żadnych wynalazków, żadnej
    rzeźby. Widocznie Sun uznał, że jeszcze większym problemem mogą być te
    niezbędne wg Ciebie partycje rozszerzone. Bo wystarczy, że się skończy
    miejsce na którejś z nich i po ptokach - całkiem jak w Windows ;-).
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/