  • Data: 2011-03-04 12:52:35
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
    >
    >Ale podział dysku jest zależny tylko od zastosowania i systemu
    >operacyjnego. Nie ma nic wspólnego ze sprzętem.

    Gosc napisal:
    "Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system" Prosze, nawet nie napisal
    nic o systemie.

    A dysk mozna podzielic tak samo dla linuksa jak i windowsa bez wnikania
    jaki system chce postawic -- mozna wiec bez wiedzy o systemie doradzic.

    A ze podzial moze nie bedzie optymalny? Jemu wystarczy na pierwszy raz (biorac pod
    uwage
    klase pytania). Na newsach stricte softwareowych tez mu optymalnie nie doradza,
    bo to indywidualna sprawa zalezna od charakteru pracy.

    Inny punkt widzenia to oczywiscie, ze pytanie nie dotyczy samego dysku
    (jego awaryjnosci, predkosci etc), a podzialu pod zastosowanie systemu operacyjnego
    Zgoda, to tez racja, ale mi to zaczyna wygldac na nieco akademicka dyskusje. Wydaje
    mi sie,
    ze spokojnie mozna mu bylo napisac 2, 3 konkretne zdania z odpowiedzia na pytanie niz
    tworzyc
    tasiemcowy watek, ktory chyba wiecej zlego wnosi niz samo pytanie.