  • Data: 2011-06-21 15:03:33
    Temat: Re: dwie połówki bmw...
    Od: "White Power " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CeSaR <a...@m...com> napisał(a):

    > Mnie chodzi bardziej o to ze o ile przyczyna wypadku mogla byc predkosc lub
    > zwykle "kozaczenie" o tyle skutki samego wypadku bylyby zupelnie inne gdyby
    > samochod nie byl skladany z klockow LEGO.
    > I czy to ktokolwiek bedzie drazyl czy nie.

    Zapewne zaliczenie pinbala na autostradzie przy prędkości 120 skończyło by się
    tak samo, a wiele razy bywa ze samochód jest pognieciony ale ludzie w środku
    cali. Za coś takiego powinien na dzień dobry przychodzić prokurator. Prędkość
    prędkością ale samochody MUSZĄ spełniać pewne warunki a puzzle warunków
    zadnych nie spełniają.