  • Data: 2010-07-25 20:16:37
    Temat: Re: dwa pytania o plazmy
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0963919e-ac62-484d-9732-1a4578a6542e@g35g2000yq
    a.googlegroups.com...
    >Regulacje typu, zwiekszanie podswietlania pikseli, jasnosci i
    >kontrastu niewiele pomagają.

    Sądząc z opisu to chyba masz Samsunga. :-)
    Było Panasonica kupić, moim zdaniem ma lepszy obraz (wieksza gradacja
    odcieni, naturalniejsze kolorki).
    Buczą najprawdopodobnie cewki w układzie inwertera, szczególnie przy jasnych
    scenach. U mnie w Panasonicu też tak jest jak dam obraz dynamiczny i białe
    tło. Ja ogladam w trybie kinowym i w nocy nic nie słychać.