    Date: Wed, 28 Sep 2011 13:21:51 +0200
    From: Szyk <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: dwa pytania
    <j5mtb1$8g0$1@inews.gazeta.pl> <j5pqmp$ia4$1@inews.gazeta.pl>
    <j5q2ic$geq$1@inews.gazeta.pl> <j5q33u$i2t$1@inews.gazeta.pl>
    <4e80cf9d$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5rj6t$371$1@inews.gazeta.pl>
    <4e81b12e$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5sd2v$nba$1@inews.gazeta.pl>
    <4e82031c$0$3500$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5t8df$3jr$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-27 21:33, f...@W...gazeta.pl pisze:

    > zobaczylbym ale wyskakuje blad gdy probuje zarzucic download
    > (w domu mam modemik i interenet na karte do telefonu,
    > pare dni temu probowalem zobaczyc tibie ale na takim modemie
    > chyba sie nie da)

    W takim razie generale mogę Ci przesłać na maila tą gierke - chcesz?
    Zajmuje ona niemal 30MB w zip i jest legalna bo to "abadon software". Ma
    zaletę taką, że da się wygodnie grać nawet z samej klawiatury (nie
    trzeba dżojstika). Dodatkowo w wersji jaką mam w swoim archiwum jest
    trik na nieśmiertelność i klawiszologia.

    Jest też podobna gierka "Apache vs Havok" i ładnie wygląda i poszła by
    pod XP na twoim sprzęcie ale problemem jest fatalne sterowanie lotem
    (nawet na najprostszych ustawieniach). Poza tym nie jest ona darmowa
    (AFAIK).