-
Data: 2019-11-18 14:44:53
Temat: Re: dwa aku + odpalanie - odwrotnie.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:qqu24u$tic$...@d...me...
>mam teraz trzy aku.
>1 ganc nowy siedzi w aucie bo stary byl za maly. handlarz wsadzil co
>popadlo.
>2 stary maly jest ok, nawet bardzo. tyle ze za maly...
Bardzo za maly ? one czesto daja rade ..
>3 fabryczny z jetta, z meksyku, ponoc na 1 wypas, trup. v=0, ciezki
>jak
>ladowareczka z lidla go nie widziala, laczylem te dwa aku i nic, wiec
>zapytalem tutaj czy by nie podniesc tego trupa via auto.
>ale jakos tak przyszla mi myls te dwa aku, trupa i za maly, pospinac
>drutem ale tym razem grubym.
>i poszlo.
>jednak tak jak piszesz mi sie nie udalo. zdjecie druta z za malego
>przy jednoczesnym ladowaniu trupa powodowalo spadek natychmiastowy
>napiecia na trupie i ladowarka sie odcinala.
Tak to jest z takim trupem, ze sie laduje bardzo powoli. Duza
impedancja.
Ma szanse sie jednak rozruszac.
>to zostawilem te druty na noc, ale ladowalem tego za malego. bo mysle
>ze jak bede ladowac tego trupa, to moze oba padna?
>no i rano aku oba byly nabite.
>teraz jestem ciekaw czy napiecia na nich beda jakos spadac w funkcji
>czasu....
>moze podjechac tym ciezkim bylym trupem na jakis sklep i niech go
>przemierza?
>da to cos?
>czy tez zejscie napiecia do zera to juz koniec i dac go na zlom?
sa trzy ryzyka:
-ma zwarta cele, napiecie mu spadnie do ok 11V szybko - na zlom,
-zasiarczyl sie, ma juz bardzo mala pojemnosc, sklep/elektryk tego nie
zmierzy w krotkim tescie, a dlugi ... jest szkodliwy dla akumulatora.
-zasiarczyl sie i pradowo tez juz nie wyrabia.
Naladowalbym go jeszcze, podlaczyl swiatla na godzine - biora z 10A,
jak ma te 10Ah, to uzywac dalej mozna.
Ale kiedys tak mialem - aku stal przez zime, rozladowany kompletnie, w
marcu sie dal naladowac, a w maju dostal zwarcia celi.
Dobrze, ze pod domem ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.19 15:26 abn140
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów