  • 81. Data: 2011-04-15 07:44:47
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "Endi" <h...@C...com> napisał w wiadomości
    news:io8052$6uq$1@news.onet.pl...

    > markowy telefonik do zabawy. No to wyszło Youtube na 1,5GB i nie ma
    > winnych. Szukaj dalej jeden z drugim mb na karcie i się tłumacz, że nie ma
    > nic zapisane. Bo niby co się miałoby zapisać? Oglądane 2 dni filmiki? No
    > litości.

    Pisze po raz 3ci wielkimi literami. dane sa WYSLANE.

  • 82. Data: 2011-04-15 07:47:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-15 09:22, frank drebin pisze:

    > to znaczy co, mają nosić przy sobie kindla, playerka mp3, playerka mp4,
    > psp, telefon, aparat i książkę telefoniczną? I może duży budzik jeszcze?
    > Ty to na poważnie napisałeś czy jaja sobie robisz?

    Jaja sobie (ale tylko trochę) robię. Po prostu uważam, że jak się chce
    smartfona i wydaje na niego kasę, to należy albo zapłacić również za
    usługi komplementarne albo _świadomie_ zablokować niektóre funkcje takie
    jak transmisja danych. No ale to by wypadało, żeby zakup był zrobiony
    rozumnie i żeby przeczytać tą cholerną instrukcję obsługi.

    Wtedy na przykład można zrozumieć co oznaczają niektóre ikonki na
    wyświetlaczu nowej zabawki. Tak, te wskazujące na aktywność transmisji
    danych również.

    > ale gdzie jest napisane, że to z automatu musi generować koszty,
    > dodatkowo im w chuj nie potrzebne?

    > W twoim przypadku zapewne, ale jak pisuje jeden klasy z p.p "nie każdy
    > jest tobie podobny"

    Daruj sobie swoje marne impertynencje, człowieczku. To nie ja nabiłem 8k
    zł rachunku bo mi się nie chciało przeczytać instrukcji.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 83. Data: 2011-04-15 08:03:22
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

> [...]
    > takie jak transmisja danych. No ale to by wypadało, żeby zakup był
    > zrobiony rozumnie i żeby przeczytać tą cholerną instrukcję obsługi.

    co to za kasa?
    Niektóre playerki są droższe.
    A twoja definicja smartfona? Dla netu?
    Ludzie potrzebowali większego ekranu w komórkach jak jeszcze praktycznie
    netu w nich nie było.
    Dla fotek, filmików czy gier i w nosie mają internet.

  • 84. Data: 2011-04-15 08:13:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > No dobra, atakuj. Samsung Galaxy S, prosto z pudełka. Co w nim będzie
    > się łączyło z internetem i jak to wyłączyć? Od razu uściślę: co będzie
    > się łączło z internetem bez interakcji użytkownika. No i nie zapomnij
    > podać łatwo dostępnego źródła tej wiedzy.

    Wszystkie usługi google będą się łączyły i źródłem tej wiedzy jest
    instrukcja obsługi. Czy jest to źródło łatwo dostępne? Jak widać,
    niekoniecznie.

    > Z tych samych powodów, co osoby bardzo często wymieniające samochodu
    > rzadziej dają się oszukać handlarzom. Tyle, że to wcale nie
    > usprawiedliwia oszustw czy naciągania.

    O tym że Android funkcjonuje domyślnie w ciągłym połączeniu z internetem
    wiadomo od pierwszego telefonu z tym systemem. Nawet na etykietach
    telefonów u operatorów znajdowała się (tudzież znajduje się dalej)
    stosowna informacja.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 85. Data: 2011-04-15 08:35:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-15 10:03, frank drebin pisze:

    > co to za kasa?
    > Niektóre playerki są droższe.

    No i?

    > A twoja definicja smartfona? Dla netu?

    Obecnie? Oczywiście. Ze wszystkich używanych obecnie systemów
    operacyjnych dla smartfonów jedynie odchodzący w przeszłość Windows
    Mobile 6.X nie jest domyślnie przywiązany do sieci.

    > Ludzie potrzebowali większego ekranu w komórkach jak jeszcze praktycznie
    > netu w nich nie było.

    Telefon z dużym wyświetlaczem =/= smartfon.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 86. Data: 2011-04-15 10:43:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-15 10:13, Andrzej Libiszewski pisze:
    (...)
    > Wszystkie usługi google będą się łączyły i źródłem tej wiedzy jest
    > instrukcja obsługi. Czy jest to źródło łatwo dostępne? Jak widać,
    > niekoniecznie.

    Jakaś kiepska ta instrukcja. W mojej napisali, ze użycie czegoś tam
    może generować dodatkowe koszty itd. Można się nie łączyć.
    Ewentualnie telefon/OS/aplikacja zapyta. No chyba, że się zaakceptuje
    na stałe.

    > O tym że Android funkcjonuje domyślnie w ciągłym połączeniu z internetem
    > wiadomo od pierwszego telefonu z tym systemem.

    Wiadomo? Komu i od kiedy? Jakoś moje Androidy wcale takiej potrzeby
    nie mają i wcale nie chciały się domyślnie po cichu łączyć z
    internetem. Część usług oczywiście wymaga internetu do działania,
    ale połączenie wcale nie musi być stałe.

    > Nawet na etykietach
    > telefonów u operatorów znajdowała się (tudzież znajduje się dalej)
    > stosowna informacja.

    Stosowna informacja o czym? Marketingowych nalepek to wszędzie pełno...

  • 87. Data: 2011-04-15 11:01:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-15, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Wszystkie usługi google będą się łączyły i źródłem tej wiedzy jest
    > instrukcja obsługi. Czy jest to źródło łatwo dostępne? Jak widać,
    > niekoniecznie.

    Mało. Nie tylko one.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 88. Data: 2011-04-15 11:46:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-15 12:43, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > może generować dodatkowe koszty itd. Można się nie łączyć.
    > Ewentualnie telefon/OS/aplikacja zapyta. No chyba, że się zaakceptuje

    Zależy od konkretnego produktu i tego, jak widzi to producent. Dlatego
    się czyta instrukcje właśnie...

    > Wiadomo? Komu i od kiedy?

    Odkąd weszły pierwsze androidy.

    > Jakoś moje Androidy wcale takiej potrzeby
    > nie mają i wcale nie chciały się domyślnie po cichu łączyć z
    > internetem. Część usług oczywiście wymaga internetu do działania,
    > ale połączenie wcale nie musi być stałe.

    Ale jak nie zaznaczysz, że ma się NIE łączyć przez sieć komórkową to
    łączyć się będzie?

    > Stosowna informacja o czym? Marketingowych nalepek to wszędzie pełno...

    Na etykietach. Wytłuszczonym drukiem. O tym że telefon wymaga aktywnego
    połączenia transmisji danych. Przynajmniej tak to wyglądało rok temu,
    kiedy szukałem sprzętu dla siebie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 89. Data: 2011-04-15 12:01:06
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał:

> [...]
    > się łączło z internetem bez interakcji użytkownika. No i nie zapomnij
    > podać łatwo dostępnego źródła tej wiedzy.

    Kolejny płacz osoby nie umiejącej czytać. Jeśli będę chciał kupić androida, to
    najpierw się oczytam i poznam za i przeciw, dowiem się z czym to się je. A łatwo
    dostępnym źródłem jest np ta grupa. Czy może zbyt łatwym? Poza tym, nigdy nie
    kupuję czegoś o czym NIC nie wiem. Proste?

    > Z tych samych powodów, co osoby bardzo często wymieniające samochodu
    > rzadziej dają się oszukać handlarzom. Tyle, że to wcale nie
    > usprawiedliwia oszustw czy naciągania.

    Z tych samych powodów kozacy.pl nie czytają dalej instrukcji twierdząc, że są
    inteligentni, bo to przecież zwykły przedmiot domowego użytku dla Kowalskiego.

  • 90. Data: 2011-04-15 12:02:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał

    > Pisze po raz 3ci wielkimi literami. dane sa WYSLANE.

    A ile jest pobranych?