  • 151. Data: 2011-04-16 08:43:20
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 06:00:38 +0200, ALEX napisał(a):

    > Jakoś nie zauważyłem.

    To już nie moja wina.

    > Taa. . Czyli nie potrafisz podać choćby jednej aplikacji wymagającej
    > ciągłego dostępu do netu. CBDU.

    Niech ci będzie, nie będę się kopał z przygłupim koniem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 152. Data: 2011-04-16 08:46:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 06:02:05 +0200, ALEX napisał(a):

    > Kiepski argument. Bardzo kiepski.

    Najlepszy. Wszak komunikator, podobnie jak telefon, służy do komunikacji
    dwustronnej. Takiej gdzie ja mogę do kogoś napisać, ale ktoś może również
    napisać do mnie. Bez wcześniejszego umawiania się na określoną godzinę
    kiedy łaskawie będę online... :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 153. Data: 2011-04-16 08:48:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 10:43:20 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > To już nie moja wina.

    Panienki, możecie się przestać drapać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 154. Data: 2011-04-16 09:20:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 09:48:04 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Panienki, możecie się przestać drapać?

    Spokojnie, rozmowa z Alexem i tak przestała się kleić.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 155. Data: 2011-04-16 11:43:18
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 10:43, Andrzej Libiszewski pisze:

    > To już nie moja wina.

    Dokładnie TWOJA.

    > Niech ci będzie, nie będę się kopał z przygłupim koniem

    Podaj przykład choć jednej, wymagającej CIĄGŁEGO dostępu do netu. Nie
    potrafisz?
    BTW Tak z ciekawości co zrobisz biedaku jak Ci przyjdzie korzystać z
    roamingu?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 156. Data: 2011-04-16 11:45:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 10:48, Waldek Godel pisze:

    > Panienki, możecie się przestać drapać?

    A może Ty znasz aplikację wymagającą ciągłego i nieustannego dostępu do
    netu. Endriu jakoś nie potrafi wymienić choć jednej :-)

  • 157. Data: 2011-04-16 11:48:17
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 10:46, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    > dwustronnej. Takiej gdzie ja mogę do kogoś napisać, ale ktoś może również
    > napisać do mnie. Bez wcześniejszego umawiania się na określoną godzinę

    Jakiego komunikatora używasz?

  • 158. Data: 2011-04-16 11:54:43
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 10:34, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Czyli nie masz.

    Oraz własne doświadczenie w użytkowaniu Symbianów, a przerobiłem ich już
    z 5. Co łaskawie raczyłeś zniknąć.
    I to jest najlepszy dowód na celowe i w złej wierze działanie operatora
    Orżnąć :-)

  • 159. Data: 2011-04-16 11:57:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 13:45:37 +0200, ALEX napisał(a):

    > A może Ty znasz aplikację wymagającą ciągłego i nieustannego dostępu do
    > netu. Endriu jakoś nie potrafi wymienić choć jednej :-)

    Exchange Push, Skype, GaduGadu, MSN Messenger, Google Maps Mobile, TomTom
    Traffic, Navroad i z pierdyliard innych. Powiedz kiedy mam przestać
    wyliczać, jak już starczy do zakończenia waszej durnej kłótni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 160. Data: 2011-04-16 12:07:58
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 13:57, Waldek Godel pisze:

    > Exchange Push, Skype, GaduGadu, MSN Messenger, Google Maps Mobile, TomTom
    > Traffic, Navroad i z pierdyliard innych. Powiedz kiedy mam przestać
    > wyliczać, jak już starczy do zakończenia waszej durnej kłótni.

    Jak wymienisz choć jedną, którą wrzucił Ci operator i masz z niej pożytek.