  • 141. Data: 2011-04-15 20:38:14
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 22:27:46 +0200, ALEX napisał(a):

    > Niema nic lepszego niż udawać że wszystko jest wporządku.
    > Jesteś jeszcze
    > bardziej beznadziejny niż myślałem. Myślałem że przynajmniej będzie
    > potrafił obronić ekstrawagancje swojego SpyGoogla, ale ty nawet tego nie
    > potrafisz. A wydawałeś się nawet inteligentny.

    Masz ten dowód na celowe i w złej wierze działanie operatora, czy nie masz
    i tylko tak sobie bredzisz, pyszałku?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 142. Data: 2011-04-15 20:40:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-15 21:00, ALEX pisze:

    > Jakiego smarta używasz?

    Androidowego albo windowsianego. Zresztą co by tu zbyt długo nie
    deliberować o filozofii - moja lepsza połowa raczej średnio uzdolniona
    technicznie, bez instrukcji zaatakowała Xperię. Zero kłopotów w
    zakresie typowo telefonicznym + typowe usługi (kalendarze, alarmy,
    notatki, piardy jakieś ;) ). Dopiero po jakimś czasie zaczęły się
    pytania o pewne extra dodatki z racji androidowego napędu :)
    Nawet proponowałem dorzucenie pakietu inet za parę złotych, ale
    źonka uznała, że to zbędne, ponieważ nie jest prymitywnym targetem
    reklamy .... i jak ma czas i potrzebę na korzystanie z funkcji
    extra, to raczej jest w zasięgu WiFi. Synowie (prawie pełnoletni)
    w ogóle mają odpowiedni stosunek do prób naciągania do połączenia
    GSM.

  • 143. Data: 2011-04-15 20:56:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-15 22:17, Andrzej Libiszewski pisze:
    (...)
    > No proszę. Więc jednak coś sprawdzałeś, nie wybierałeś w ciemno.

    Coś sprawdzałem - niestety to coś nie ma zupełnie związku z tym
    co Ty próbujesz tutaj reklamować.

    > Nieświadoma? Kupujesz smartfon czy garnki Zeptera?

    A to jakaś różnica?

    > Toteż podaję takie dane.

    No więc właśnie - podałeś świadomie, a nie telefon do spółki z
    OS-em zrobił to sam.

    > Już w kreatorze piewszego uruchomienia. To chyba
    > oczywiste, że bez ich podania taka synchronizacja nie będzie miała miejsca.
    > Podobnie jak nie zadziała Android Market, Talk, Gmail, czyniąc urządzenie
    > dla mnie bezużytecznym.

    No proszę - brak Android Market, Tak, Gmail czyni telefon
    bezużytecznym.

    > Przy czym mój telefon daje wybór w jaki sposób
    > będze się łączył z internetem, a taka na przykład motorola milestone po
    > podaniu tych samych danych zakłada sobie domyślnie, że ma zgodę na
    > połączenie 3G. Łapiesz?

    LOL - zdaje się, że Ty nie "łapiesz" kwestii zasadniczych.

    > Specyfikację krasnoludków? Podpytaj Koszałka Opałka, prowadził jakąś
    > dokumentację.

    RFC poproszę.

    > No i co z tego?

    Tak jak napisałem.

    > A czy ja pisałem o kliencie poczty, czy o aplikacji do obsługi gmaila? Ta
    > pierwsza może sobie sprawdzać w zadanych odstępach czasu przez POP3/IMAP
    > czy coś nowego jest na koncie czy nie.
    > Ta druga dostaje automatycznie komunikat, że jest nowa poczta i należy ją
    > zsychronizować w kilka sekund po dotarciu maila na konto. Odpada cykliczne
    > odpytywanie serwera. Nie interesuje mnie przy tym jak to jest zrobione
    > DOKŁADNIE, więc mnie o to nie masz co pytać.

    ROTFL - Ty zdaje się nie masz zielonego pojęcia jak to wszystko działa.

    > Mam w takim razie inną definicję smartfona i inne wymagania.

    Oczywiście, że tak - mało tego, w definicji smartfona nigdy nie było
    wprost słowa o połączeniu z internetem, a już w szczególności o
    potrzebie połączenia ciągłego...

    > Dla ciebie działa bardzo dobrze, dla mnie nie.

    Ponieważ działa dobrze.

    > A czy ja gdzieś stwierdzam spisek? Co najwyżej nabijam się z jego szukania
    > na siłę.

    Na zadane pytanie nie odpowiedziałeś i Twoje "nabijanie się" jest dość
    rozrywkowe - argumentów brak, sugerowanie spisków itd.

    > Podaj tych przebrzydłych producentów do sądu w takim razie, skoro uważasz,
    > że tworząc system operacyjny w taki a nie inny sposób cię oszukali.

    Widzę, że nie rozumiesz kwestii zasadniczych, o których pisałem
    wcześniej. W skrócie - nie interesują mnie ich założenia.

    > Pisałem już o tym wielokrotnie, nie będę się powtarzał.

    LOL - te "zaawansowane" funkcje miałem w telefonach bez Androida :)

  • 144. Data: 2011-04-15 21:29:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 22:56:49 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > W dniu 2011-04-15 22:17, Andrzej Libiszewski pisze:
    > (...)
    >
    > Coś sprawdzałem - niestety to coś nie ma zupełnie związku z tym
    > co Ty próbujesz tutaj reklamować.

    Niczego nie reklamuję.

    > A to jakaś różnica?

    Akwizytorzy Zeptera mieli często określony target i specyficzne metody.
    Pytam, czy padłeś ich ofiarą.

    > No proszę - brak Android Market, Tak, Gmail czyni telefon
    > bezużytecznym.

    Zdziwiony, że można potrzebować tych usług?

    > RFC poproszę.

    Nie ma. Ot, niefart.

    > Tak jak napisałem.

    No i co z tego?

    > ROTFL - Ty zdaje się nie masz zielonego pojęcia jak to wszystko działa.

    Techniczna strona medalu mnie po prostu niewiele obchodzi. Interesuje mnie
    określony efekt.

    > Ponieważ działa dobrze.

    Nie. ICMPTZ?

    > Na zadane pytanie nie odpowiedziałeś i Twoje "nabijanie się" jest dość
    > rozrywkowe - argumentów brak, sugerowanie spisków itd.

    O sugestie spisków pytaj Alexa, bo to on założył złą wolę i celowe
    działanie operatora - nie mając po temu żadnych dowodów.

    > Widzę, że nie rozumiesz kwestii zasadniczych, o których pisałem
    > wcześniej. W skrócie - nie interesują mnie ich założenia.

    No to dlaczego kupiłeś sobie produkt z systemem który ci nie odpowiada?
    Ktoś pod groźbą pistoletu kazał ci go kupić, zamiast czegoś z iOS,
    Symbianem, Bada, albo WM?

    > LOL - te "zaawansowane" funkcje miałem w telefonach bez Androida :)

    I co, działały bez połączenia z siecią?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 145. Data: 2011-04-16 03:53:27
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 15 04 2011 22:38, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Masz ten dowód na celowe i w złej wierze działanie operatora, czy nie masz
    > i tylko tak sobie bredzisz, pyszałku?

    Zeznania poszkodowanego.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 146. Data: 2011-04-16 03:56:18
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 16 04 2011 5:53, ALEX pisze:

    > Zeznania poszkodowanego.

    Oraz własne doświadczenia w użytkowania Symbiana.
    Zdołasz to podważyć?

  • 147. Data: 2011-04-16 04:00:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 15 04 2011 22:36, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Pisałem już przykłady kilkukrotnie i wystarczająco konkretnie. Wystarczy.

    Jakoś nie zauważyłem.

    > Nudzisz mnie. To jest konkret.

    Taa.

    > Masz urojenia.

    Taa. . Czyli nie potrafisz podać choćby jednej aplikacji wymagającej
    ciągłego dostępu do netu. CBDU.

  • 148. Data: 2011-04-16 04:02:05
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 15 04 2011 22:33, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Telefon też włączasz tylko jak chcesz zadzwonić i potem natychmiast
    > wyłączasz?

    Kiepski argument. Bardzo kiepski.

  • 149. Data: 2011-04-16 04:10:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 15 04 2011 22:40, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > extra, to raczej jest w zasięgu WiFi. Synowie (prawie pełnoletni)
    > w ogóle mają odpowiedni stosunek do prób naciągania do połączenia

    I nadal twierdzisz że telefon i smartfon są równie wygodne w użytkowaniu?

  • 150. Data: 2011-04-16 08:34:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 05:53:27 +0200, ALEX napisał(a):

    > Zeznania poszkodowanego.

    Czyli nie masz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.