  • 31. Data: 2010-11-11 19:34:22
    Temat: Re: durnym trolom mowimy stanowcze nie
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Michał Gut <m...@w...pl> napisał(a):

    > plum

    Downom i peowskim pomiotom mówię stanowcze nie.

  • 32. Data: 2010-11-11 19:35:16
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    JoAsienka <w...@p...oonet.pl> napisał(a):

    > Ja od nikogo nie żądam robienia tak jak ja, ale może, jeśli i tak nikt (no,
    > prawie nikt) nie stosuje się do tego nakazu, nie robić bezsensownych afer w
    > tym temacie ?

    Prawie nikt? Gdzie ty żyjesz?

  • 33. Data: 2010-11-11 19:36:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Semir" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Downom i peowskim pomiotom mówię stanowcze nie.

    PLONK

  • 34. Data: 2010-11-11 19:37:20
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Semir" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PLONK

    Co, dzidziu?

  • 35. Data: 2010-11-11 19:41:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-11 19:34, Semir pisze:

    > Downom i peowskim pomiotom mówię stanowcze nie.

    Daj spokój neelix. Już się wystarczająco zdemaskowałeś.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2010-11-11 20:30:16
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Jacek_P* w wiadomości news:ibhc0l$iqp$1@srv.cyf-kr.edu.pl napisał(a):
    > Co daje ilość od 1,5 do 1,8 litra miesięcznie na samochód.
    > Realności tego przedziału chyba nie zaprzeczysz?

    Spójrzmy na strone: http://dadrl.pl/liczby
    Nie widze dla ilu samochodów wyliczone zostało zwiększone zużycie paliwa,
    czyli autorzy raportu liczą większe zużycie paliwa w autach które stoją lub
    zostały "zezłomowane" w różnych miejscach, to pierwsza ciekawa rzecz. A co
    do Twoich danych każde auto przejeżdża średnio każdego miesiąca 1,5 - 2kkm w
    ciągu dnia. Załóżmy że średnio oznacza to 2 - 2.5kkm miesięcznie (ja tyle
    robiłem w tydzień, a pare razy zdarzyło sie w 2 dni... więc to też mało),
    czyli średnia dla każdego samochodu to 24 - 30kkm. A biorąc pod uwage, że
    część aut nie jeździ, lub jest którymś w rodzinie to średnia 50kkm na
    rodzine rocznie jest spokojnie do udowodnienia i realności tego przedziału
    chyba nie podważysz?

    Dziwne że ja prywatnym autem zrobiłem mniej niż 15kkm, ojciec z 10kkm w
    ciągu roku, widać baaardzo mało jeżdże :)

    Pozdr

  • 37. Data: 2010-11-11 20:37:29
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Semir dokonał/a produkcji posta :

    > Prawie nikt? Gdzie ty żyjesz?

    w okolicach Trójmiasta - codziennie co najmniej co drugi samochód nie ma
    włączonych świateł, a co 5 ma tylko jedno światło - a w trasie to już
    kolejny koszmar. A przebojem sezonu był maluch o 6.00 rano wyjeżdżający na
    dość ruchliwą ulicę po ciemku (uroki latarni ulicznych, nie widział biedak,
    ze nie ma świateł) - i szczerze powiedziawszy podziwiam tych ludzi, że tak
    potrafią. A jakiś rok temu codziennie rano mijalam transportera tylko z
    lewym światłem - tak ze dwa tygodnie nie wymienił żarówki - jak to jest, nie
    sprawdzacie, czy się wszystkie światła świecą przy każdej nadarzającej się
    okazji (zamknięte drzwi garażu, parkowanie przy ścianie ? bo ja chyba jakaś
    nienormalna jestem, że sprawdzam ;) Widać większość ludzi na przeglądzie
    rejestracyjnym kontroluje stan oświetlenia....

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 38. Data: 2010-11-11 21:15:09
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > nienormalna jestem, że sprawdzam ;) Widać większość ludzi na przeglądzie
    > rejestracyjnym kontroluje stan oświetlenia....

    A zastanawiałaś się dlaczego mają jedno światło?
    Bo jak się czegoś używa niezgodnie z przeznaczeniem, to nie dziwne że ulega
    awarii wcześniej niz powinno.

  • 39. Data: 2010-11-11 21:20:33
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/123668.html

  • 40. Data: 2010-11-11 21:24:18
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Lis, 18:08, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Chciałbym poznać szczegóły tych wyliczeń.

    Wystarczy sprawdzic ile jest sprzedawanych paliw rocznie w polsce i
    wziasc z tego 0,5-3% (wg roznych szacunkow tyle wlasnie zjada mocy
    swiecenie).
    wg tego:
    http://www.popihn.pl/download.php?s=1&id=565
    W polsce sprzedaje sie rocznie okolo 20 000 000m3 paliw.
    biorac z tego 1% mamy 200 000m3.
    Czyli te 200tys ton jest mozliwe. Tak +-.

    liczac z grubsza 4zl/l daje nam to:
    200 000m3=200 000 000l
    czyli z grubsza 800 000 000zl.
    Czyli po ludzku 800mln zl.
    Tyle kosztuje nas te (nie patrzylem w statystyki ostatnio) 300zabitych
    wiecej.

    Nawet gdyby trend byl odwrotny i te 300 osob bylo by zabitych mniej to
    wychodzi jakies 3mln zl per zabitego. Warto? Ale nie w perspektywie
    zaby, rozwazyc w perspektywnie panstwa...