    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Date: Sat, 2 Aug 2014 07:34:58 -0500

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:53dca08a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, ale to dość zdroworozsądkowe. W robocie u mnie większość
    > osób tak robi. To po prostu jedno oczywiste wyjaśnienie.

    To "oczywiste" wyjaśnienie też mi się nasunęło na myśl,
    ale właśnie dlatego zapytałem go aby nie zgadywać...

    A jeśli już rozmawiamy o tym, to czy robi się tak dla celów
    odpisywania kosztów rozmów od biznesu czy w innych celach?

    Bo tak sobie myślę że super tanie są ostatnio abonamenty bez
    limitów minut (np. nju mobile) więc w sumie bez znaczenia jest
    od strony finansowej czy gadasz z kontrahentem czy znajomym.

    Posiadanie dwu numerów jest strasznie niewygodne, nawet
    jak masz dobrodziejstwo jednego telefonu dwusimowego,
    więc uwolnienie się od tej niewygody byłoby czymś fajnym...

    Są jakieś inne powody niż finansowe że ktoś utrzymuje dwa
    osobne numery?