  • 31. Data: 2015-05-09 11:39:03
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:554d8eeb$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wątpię. Ludzie tam kupują bo po prostu są przekonani, ze jest taniej,
    > jakiś procent sprawdza, a jakiś nie.

    Kilka ofert kupiłem z Groupona osobiście (w USA, nie w PL) i to tylko
    dlatego, że było właśnie znacznie taniej.

  • 32. Data: 2015-05-09 11:41:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > To nie jest żaden potentat na rynku tylko taka sobie firemka z jednym
    > poleasingowym labem. W Fuji w ogóle ich nie znają, więc tak mi sory.. Za
    > papier płacą u lokalnego poddystrybutora ceny detaliczne. Firm które
    > tygodniowo zamawiają więcej niż paletę papieru w Polsce jest kilkanaście.
    > Takich które biorą kontenery- trzy. Więc nie opowiadaj mi kocopałów że
    > jakaś firma o której mało kto słyszał dostaje lepsze rabaty niż spora sieć
    > laboratoriów czy przemysłówka obsługująca 2/3 obszaru Polski.

    I paleta papieru foto, Twoim zdaniem, kosztuje 1100zł?

    > PS A ani Fuji ani Kodak czy właściwie resztówka po nim nie mają w zwyczaju
    > sprzedawać produktów poniżej wartości zawartego w nich srebra...

    O zawartość srebra to ja bym się tam martwił na ostatnim miejscu... To są
    mikrogramy - mały ułamek wartości końcowego produktu. Nie siej dezinformacji
    bo cena kruszcu jest tam nieistotna, zwłaszcza w fotografii barwnej.

  • 33. Data: 2015-05-09 14:02:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Kilka ofert kupiłem z Groupona osobiście (w USA, nie w PL) i to tylko
    >dlatego, że było właśnie znacznie taniej.

    Subiektywnie. Nie ma pewności, ze obiektywnie.

  • 34. Data: 2015-05-09 14:30:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Subiektywnie. Nie ma pewności, ze obiektywnie.

    Wytłumacz co przez to rozumiesz... Bo jeśli kupuję w przedpłacie za $10
    kupon o wartości $20 do restauracji w swoim mieście to jest to obiektywnie
    kupiony produkt za pół ceny. Gdybym wszedł z ulicy i kupił tą samą ilość
    jedzenia/alkoholu bez kuponu to zapłaciłbym $20. Inny przykład oferty
    Groupona jaki kupiłem to przedpłata na mycie samochodu w nowej myjni
    samochodowej której nie znałem. Również około 40-50% ceny detalicznej dla
    ludzi z ulicy.

    Obawiam się, ze na siłę chcesz udowodnić swoją karkołomnie nieprawdziwą
    teorię i słab Ci to wychodzi... Fakt, część ofert nie jest atrakcyjna, ale
    większość które widziałem w USA są grubo poniżej cen rynkowych.

    A właściciel biznesu kooperujący z Grouponem może wkalkulować w cenę również
    fakt, że jakiś procent tych przedpłaconych kuponów nie zostanie
    zrealizowana - a to ludziom się plany zmienią, a to im się myjnia nie
    spodoba i przyjdą raz, wykorzystają np. 1 z 4 myć i reszty nie użyją albo
    kupią komuś w prezencie groupona a ofiarowany np. takiej usługi nie będzie
    chciał i nie wykorzysta wcale - pewnie tego nie wziąłeś pod uwagę?

    Dużo jest w USA serwisów opierających się na ofertach tańszych ale z
    przedpłatą, bez możliwości zwrotu (np. wypożyczalnia samochodów czy
    pośrednik wyjajmu pokoi hotelowych) - jest to jakaś forma ryzyka że z oferty
    nie skorzystasz, ale jeśli ktoś ma stabilne życie i umie planować to na
    takich ofertach skorzysta więcej niż przeciętny klient.

  • 35. Data: 2015-05-09 16:22:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

  • 36. Data: 2015-05-09 16:27:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    [ciach]

    >Obawiam się, ze na siłę chcesz udowodnić swoją karkołomnie nieprawdziwą
    >teorię i słab Ci to wychodzi...

    [ciach]

    Jak teorie? Naklepałeś kilobajty tekstu zupełnie nie związanego z moja -
    krótką - wypowiedzią, no ale to dość dla ciebie typowe. Słab z ciebie
    wychodzi.

  • 37. Data: 2015-05-09 16:38:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Jak teorie? Naklepałeś kilobajty tekstu zupełnie nie związanego z moja -
    > krótką - wypowiedzią, no ale to dość dla ciebie typowe. Słab z ciebie

    Ustosunkowałem się do Twojego komentarza "subiektywnie/obiektywnie"
    i poprosiłem o wyjaśnienie co przez to rozumiesz w tym kontekście.
    Podałem przykłady jak osobiście korzystałem z Groupona.
    Ty zamiast zrozumieć co przeczytałeś i ustosunkować się
    do tego merytorycznie atakujesz personalnie - jak zwykle.

  • 38. Data: 2015-05-09 16:47:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Ustosunkowałem się do Twojego komentarza "subiektywnie/obiektywnie"
    >i poprosiłem o wyjaśnienie co przez to rozumiesz w tym kontekście.

    Nie poprosiłeś tylko zacząłeś udowadniać jakąś teorię, atakując mnie
    personalne.

  • 39. Data: 2015-05-09 17:17:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie poprosiłeś tylko zacząłeś udowadniać jakąś teorię, atakując mnie
    > personalne.

    No więc postawiłem pytanie o co Ci chodzi z tym subiektywnie/obiektywnie.
    To była prośba oczywiście, nie rozkaz, mimo że nie użyłem słowa "proszę".

    A co do ataków personalnych to chyba nie rozumiesz co to takiego jeśli
    znalazłeś jakieś w moim tekście.

  • 40. Data: 2015-05-10 08:25:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >A co do ataków personalnych to chyba nie rozumiesz co to takiego jeśli
    >znalazłeś jakieś w moim tekście.

    The same to you