-
Data: 2009-07-28 07:52:19
Temat: Re: droga hamowania motocykla
Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Elou!
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
news:h4m5er$ag1$1@news.onet.pl...
>
> Uzytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisal w
> wiadomosci news:h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Wez przeczytaj swoje wypociny zanim wyslesz. Wiem, ze starasz sie jak
>> najbardziej udowodnic Kuczowi (Kuczemu? Kuczu'owi?), ze sie chlopak nie
>> zna, ale przeginasz totalna "atechnicznoscia" swoich wypowiedzi.
>
> A jak ilosc tarcz wplywa na przyczepnosc opony? Wlasnie niedawno o tym
> dyskutowalem ze znajomym.
> Wyszlo nam, ze ilosc tarcz i jakosc klocków moze decydowac o sile, z jaka
> naciskam dzwignie hamulca, ale ostatecznie i tak waskim gardlem staje sie
> styk opona-asfalt.
Jednym slowem, pogrzebaliscie wszystkie badania i wydatki na rzecz
skutecznosci hamulcow ;) Na przyczepnosc opony na stuku z asfaltem
rzeczywiscie nie ma. Na skutecznosc / droge hamowania na tej samej oponie,
przy tej samej masie jak najbardziej. Przypominam: najskuteczniejsze
hamowanie jest na granicy uslizgu. Kazdy najbardziej badziewny chinski
hamulec moze zablokowac kolo lecz "drewniane" (dzialajace bez dozowalnosci)
hamulce w ogole granicy przyczepnosci nie pozwola wyczuc. Kolejna rzecz to
odpornosc na nagrzewanie / przegrzanie. Itd itp. Poczytaj w Necie (wyguglam
Ci nieco teorii jesli bedziesz mial problem) i pogadaj ze znajomym jeszcze
raz zanim, bazujac na swych radosnych teoriach, pozabijacie sie.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.09 07:53 Kuczu
- 28.07.09 07:59 Kuczu
- 28.07.09 08:03 Kuczu
- 28.07.09 08:10 Marcin N
- 28.07.09 08:24 Kuba \(aka cita\)
- 28.07.09 08:25 Kuczu
- 28.07.09 08:27 Kuba \(aka cita\)
- 28.07.09 08:31 Marcin N
- 28.07.09 08:36 Kuczu
- 28.07.09 08:37 Kuczu
- 28.07.09 09:15 Marek Borowski
- 28.07.09 09:17 Kuczu
- 28.07.09 09:24 Artur Zabroński
- 28.07.09 09:25 Kuba \(aka cita\)
- 28.07.09 09:38 n...@s...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=