eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocykla › Re: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 09:52:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <h4manl$ou3$1@news.onet.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248767541 25539 192.71.68.101 (28 Jul 2009 07:52:21 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 07:52:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606060
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    news:h4m5er$ag1$1@news.onet.pl...
    >
    > Uzytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisal w
    > wiadomosci news:h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    >> Wez przeczytaj swoje wypociny zanim wyslesz. Wiem, ze starasz sie jak
    >> najbardziej udowodnic Kuczowi (Kuczemu? Kuczu'owi?), ze sie chlopak nie
    >> zna, ale przeginasz totalna "atechnicznoscia" swoich wypowiedzi.
    >
    > A jak ilosc tarcz wplywa na przyczepnosc opony? Wlasnie niedawno o tym
    > dyskutowalem ze znajomym.
    > Wyszlo nam, ze ilosc tarcz i jakosc klocków moze decydowac o sile, z jaka
    > naciskam dzwignie hamulca, ale ostatecznie i tak waskim gardlem staje sie
    > styk opona-asfalt.

    Jednym slowem, pogrzebaliscie wszystkie badania i wydatki na rzecz
    skutecznosci hamulcow ;) Na przyczepnosc opony na stuku z asfaltem
    rzeczywiscie nie ma. Na skutecznosc / droge hamowania na tej samej oponie,
    przy tej samej masie jak najbardziej. Przypominam: najskuteczniejsze
    hamowanie jest na granicy uslizgu. Kazdy najbardziej badziewny chinski
    hamulec moze zablokowac kolo lecz "drewniane" (dzialajace bez dozowalnosci)
    hamulce w ogole granicy przyczepnosci nie pozwola wyczuc. Kolejna rzecz to
    odpornosc na nagrzewanie / przegrzanie. Itd itp. Poczytaj w Necie (wyguglam
    Ci nieco teorii jesli bedziesz mial problem) i pogadaj ze znajomym jeszcze
    raz zanim, bazujac na swych radosnych teoriach, pozabijacie sie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: