  • 11. Data: 2012-12-22 18:55:48
    Temat: Re: droga ekspresowa - 70km/h
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-22 18:36, gobo pisze:
> [...]
    > podwójną linię ciągłą. Są może z 2 miejsca po 200-300m gdzie możliwe
    > jest wyprzedzanie. Idiotyzm najwyższego stopnia. Wcześniej można było,
    > teraz nie. Efekt? Większość kierowców wyprzedza na podwójnej ciągłej
    > oraz na powierzchniach wyłączonych z ruchu (tych z paskami pod kątem
    > 45st. bo ich też jest od cholery i nie wiadomo po co). Jedyną zadowoloną
    > stroną jest policja - wcześniej na tym odcinku stała od wielkiego święta
    > - teraz prawie codziennie.
    > Zysk dla kierowców (obiecywano szybszy dojazd do pracy) - żaden.

    Dokładnie taką drogę wyremontowano z drugiej strony Piask (znaczy po
    zjeździe z nowej ekspresówki). Cho... można dostać.
    Im nowsze drogi tym głupsze pomysły np. plastikowe pomarańczowe słupki
    oddzielające kierunki. Jak się tam TIR zepsuje albo ciągnik z narzędziem
    napatoczy to droga zablokowana.
    Dla jasności: zapomniano w tym miejscu o drodze lokalnej. Tak po prostu. :-)

  • 12. Data: 2012-12-23 00:33:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawie codziennie.
    > Zysk dla kierowców (obiecywano szybszy dojazd do pracy) - żaden.

    Większość drog tak się teraz zmienia

  • 13. Data: 2012-12-23 00:37:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl>

> [...]
    > Im nowsze drogi tym głupsze pomysły np. plastikowe pomarańczowe słupki
    > oddzielające kierunki. Jak się tam TIR zepsuje albo ciągnik z narzędziem

    MZ nic nie przebije przebudowy krajówki Olkusz-Kraków przez dodanie na
    środku pasa postojowego

  • 14. Data: 2012-12-26 08:42:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > barierki, bezkolizyjne skrzyżowania, ekrany-tfuu.
    > Kto to wymyślił? na jednym końcu tej drogi jest zwykła jednojezdniowa
    > 90km/h na której i piesi i kombajny i rowerzyści a na drugim końcu w
    > terenie zabudowanym gdzie zwykłe przejścia dla pieszych, przystanki - też
    > 70. Jakaś logika? :-)
    > Po co było to budować skoro dalej będzie 70?
    > Chyba że idziemy w kierunku nowych możliwości dojenia.
    > "Rozbujaj się, co się będziesz wlec, masz ekspresówkę, 4 pasy, przecież
    > przy stówce twoje auto mało pali, 20 km fajnej drogi, rozpędź raz i

    jechalem wczoraj, ogolnie jest 90 i obnizone do 70 w paru miejscach 100-200m
    gdzie brakuje barier energochlonnych

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2012-12-26 10:30:46
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > jechałem wczoraj, ogolnie jest 90 i obnizone do 70 w paru miejscach
    > 100-200m gdzie brakuje barier energochlonnych

    Jeżeli to ma być "droga ekspresowa", to trzeba mieć nadzieję, że te 90 też
    zniknie na rzecz 120 po zakończeniu robót.
    WOJO

  • 16. Data: 2012-12-26 18:22:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-23 00:37, John Kołalsky pisze:
    (ciach)

    Jak tak dalej pójdzie to wróci hasło z późnego PRL, że ostatni gasi
    światło.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 17. Data: 2012-12-28 00:52:09
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 26 grudnia 2012 10:30:46 UTC+1 użytkownik WOJO napisał:

    > Jeżeli to ma być "droga ekspresowa", to trzeba mieć nadzieję, że te 90 też
    >
    > zniknie na rzecz 120 po zakończeniu robót.
    >
    > WOJO

    Jeśli dwujezdniowa nieekspresowa, to 100 a nie 90.