  • Data: 2017-07-02 11:24:10
    Temat: Re: drapią hamulce w czasie jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Jul 2017 13:18:54 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > W starym Passacie 2004 który stał niejeżdzony pod chmurka 3 lata powoli
    > odrestaurowuje rzeczy wymagajace troski...
    > Było prawie pewne, że całe hamulce są do robienia: klocki+tarcze ale
    > postanowiłem pojeździć troche tak jak jest, może grubej warstwę rdzy jaka
    > się przez 3 uzbierała na tarczach klocki będą w stanie doszlifować...
    > niestety nic z tego, skończy się na wymianie.
    >
    > W maju odrobinkę "szurał" w czasie jazdy tylny prawy hamulec, tydzień temu
    > zaczęły szurać oba lewe. Teraz więc trzy hamulce szurają w czasie jazdy.
    > Nie wiem co jest grane: czy klocki nie odchodzą od tarcz?

    Tesle sobie kup, odpadnie problem z hamulcami :-P

    > Czego się mogę tam spodziewać jak otworzę hamulce? Jakie części przygotować
    > do naprawy (oprócz klocków i tarcz)? Robiłem hamulce w hondzie i Toyocie
    > wiele razy,

    A podobno Toyota sie nie psuje :-)

    >ale w VW to będzie mój pierwszy raz...

    Hamulce podobne we wszystkich autach.
    Ale problemy moga byc w paru miejscach - zuzyte klocki, wyrzezbione
    tarcze, zatarte/skorodowane tloczki, zatarte/skorodowane prowadnice
    zaciskow - nie rozbierzesz, to sie nie dowiesz.

    I tu sie przydaje wlasny kanal i stacjonarny sklep z czesciami, a nie
    "pojutrze kurier przywiezie".

    J.