  • Data: 2012-10-01 15:26:35
    Temat: Re: dowcip dla Pszemola
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > jestes w docelowej grupie klientow? ;]

    A niech se zyja- mam to w dupie, ze tak sie wyraze :).
    Co innego gdyby mnie zaczepiali, itd.

    Sa tez plusy istnienia takich mniejszosci:
    - mialem kobiete na prawo jazdy poslac
    i to co opowiadaly mi jej kolezanki,
    tzn. o zachowaniu instruktorow podczas jazd,
    to powiem tak: fajnie jakby takie jazdy jakis gej prowadzil.
    A tych oblesnych, starych dziadow z opowiesci
    to bym zajebal jakby do mojej kobiety sie przystawiali.