  • 1. Data: 2012-10-01 11:46:12
    Temat: OT: dowcip dla Pszemola
    Od: K <...@...c>

    Była sobie firma która produkowała złote, srebrne oraz platynowe
    wibratory analne, wysadzane drogimi kamieniami szlachetnymi w wielu
    wersjach dostosowanych dla odbiorcy, w swoim asortymencie mieli również
    srebrne kulki analne z możliwością wygrawerowania swoich inicjałów.

    -Firma już nie istnieje. Przegrała pozew patentowy z firma Jobsa, Bo jak
    napisali w pozwie to Apple jako pierwsze zaczęło produkować drogie
    świecące zabawki dla pedałów.

    linki na potwierdzenie:
    http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Apple-przyjazne-
    dla-gejow,wid,9958303,wiadomosc.html?ticaid=1f443

    ;]

  • 2. Data: 2012-10-01 12:13:49
    Temat: Re: OT: dowcip dla Pszemola
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    myślisz, że zrozumie?
    Co skłania cię do tego hurra-optymizmu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-01 13:11:01
    Temat: Re: dowcip dla Pszemola
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > linki na potwierdzenie:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Apple-przyjazne-
    dla-gejow,wid,9958303,wiadomosc.html?ticaid=1f443

    On się umawia z kumplem na nocne nurkowanie, więc wszystko jasne.

  • 4. Data: 2012-10-01 13:23:20
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01.10.2012 12:13, Waldek Godel pisze:

    > myślisz, że zrozumie?
    > Co skłania cię do tego hurra-optymizmu?

    oczekiwanie na riposte, ale bardziej obawiam sie milczacej akceptacji
    faktow ;]

  • 5. Data: 2012-10-01 13:35:13
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Była sobie firma która produkowała złote, srebrne oraz platynowe

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dowcip
    a te Twoje wypociny to jakis zenujacy suchar :P

  • 6. Data: 2012-10-01 14:02:48
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-10-2012 13:35, Q pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dowcip
    > a te Twoje wypociny to jakis zenujacy suchar :P

    jestes w docelowej grupie klientow? ;]

  • 7. Data: 2012-10-01 14:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Apple-przyjazne
    -dla-gejow,wid,9958303,wiadomosc.html?ticaid=1f443

    Dowcip dowcipem, ale jesli nasi pismacy nic nie pokrecili, to ciekaw
    jestem jak sie ocenia "gay-friedlynity" :-)

    Jakies obiektywne czynniki, czy po prostu bada sie krazace opinie, a
    firma sama glosi/podnosi te wrazenia, bo to podnosi sprzedaz, wiec
    warto :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-10-01 15:26:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > jestes w docelowej grupie klientow? ;]

    A niech se zyja- mam to w dupie, ze tak sie wyraze :).
    Co innego gdyby mnie zaczepiali, itd.

    Sa tez plusy istnienia takich mniejszosci:
    - mialem kobiete na prawo jazdy poslac
    i to co opowiadaly mi jej kolezanki,
    tzn. o zachowaniu instruktorow podczas jazd,
    to powiem tak: fajnie jakby takie jazdy jakis gej prowadzil.
    A tych oblesnych, starych dziadow z opowiesci
    to bym zajebal jakby do mojej kobiety sie przystawiali.

  • 9. Data: 2012-10-02 03:42:37
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    K <...@...c> wrote:
    > linki na potwierdzenie:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Apple-przyjazne-
    dla-gejow,wid,9958303,wiadomosc.html?ticaid=1f443

    > ;]

    Bycie przyjaznym dla jakiejś grupy ludzi to dla Ciebie jakaś wada czy może
    zaleta?

  • 10. Data: 2012-10-02 03:42:39
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Nie wiem z jakiej Ty wioski piszesz ale mocno sie kompromitujesz w oczach
    ludzi cywilizowanych...