  • 1. Data: 2009-02-10 09:38:49
    Temat: doladowania elektroniczne - czy to koniec?
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    chciałem dziś doładować telefon mamy (taktak). Wcześniej po prostu kupowałem na
    licytacji (np 25min za 19,50zl), a do mamy przychodzilo potwierdzenie
    doladowania. Teraz widze ze takich doladowan juz nie ma. W zwiazku z tym mam
    pytanie: czy era cos pozmieniala? czy wie ktos moze czy takie doladowania beda
    znow czynne?

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 2. Data: 2009-02-10 10:59:42
    Temat: Re: doladowania elektroniczne - czy to koniec?
    Od: "skrot" <s...@i...pl>

> [...]
    > mam
    > pytanie: czy era cos pozmieniala? czy wie ktos moze czy takie doladowania

    Ja kupowalem TT25 na Allegro nawet po 17,80... :-) Od nowego roku faktycznie
    sie urwalo i teraz juz takich ofert nie ma... Moze Era pozmieniala marze
    detalistom...

    Pozdrawiam!
    __________
    skrot

  • 3. Data: 2009-02-10 11:18:23
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Flyte <f...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > pytanie: czy era cos pozmieniala? czy wie ktos moze czy takie doladowania beda

    Doładowanai elektroniczne wciąż są, ale czemu nie na Allegro to nie wiem, tu
    aktualny wpis
    :http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/pla
    tnosci_zarzadzanie/doladuj_konto/w_skrocie/w_skrocie

  • 4. Data: 2009-02-10 12:24:46
    Od: "Fkyte" <f...@o...pl>

    Dzięki za podpowiedź. Konto już doładowałem, ale niestety przez stronę ery.
    Pewnie ucięli detalistów mając na uwadze ile kasy im przechodzi koło nosa. No i
    zamiast doładowania za 19zł mam za 25:(

    Czy istnieje szansa na przejście np. z taktak na coś innego, wirtualnego, np na
    mova?

    F.

  • 5. Data: 2009-02-10 12:43:33
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 10 Lut, 13:24, "Fkyte" <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zamiast doładowania za 19zł mam za 25:(
    >
    > Czy istnieje szansa na przejście np. z taktak na coś innego, wirtualnego, np na

    MobilKing minuta za 39 groszy do wszystkich sieci a przy tym niski
    koszt utrzymania numeru - 40 zł rocznie.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-02-10 12:50:49
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Fkyte napisał(a):

    > Czy istnieje szansa na przejście np. z taktak na coś innego, wirtualnego, np na
    > mova?

    Bez problemu. Przenosiłem TT do Mobilkinga.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-02-10 13:22:23
    Od: "MarkX" <n...@o...p.pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Doładowanai elektroniczne wciąż są, ale czemu nie na Allegro to nie wiem,
    > tu
    > aktualny wpis

    ? A to co jest?
    http://allegro.pl/search.php?string=tak+tak&category
    =4935&order=p

    MarkX

  • 8. Data: 2009-02-10 14:40:07
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    To też jest aukcja, ale:
    * nie po tak atrakcyjnej cenie jakie były wcześniej (okolice 19zł)
    * oparta o telekod, a nie o doładowanie elektroniczne.

    F.

  • 9. Data: 2009-02-10 17:41:16
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Flyte pisze:
> [...]
    > pytanie: czy era cos pozmieniala? czy wie ktos moze czy takie doladowania beda

    hmm to na pewno były doładowanie elektroniczne a nie pochodząca z
    jakichś punktów premiowych? ponad 20% to bardzo dużo. jak doładowania
    elektroniczne wchodziły najlepsi detaliści dostawali na erę max 13,5-14%
    przy naprawdę sporych obrotach miesięcznych.

  • 10. Data: 2009-02-10 18:54:24
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    osiek pisze:
> [...]
    > elektroniczne wchodziły najlepsi detaliści dostawali na erę max 13,5-14%
    > przy naprawdę sporych obrotach miesięcznych.

    Może to była praktyka podobna do tej:
    http://www.myapple.pl/722853-post21.html

    Stąd doładowania elektroniczne a nie np. telekody.

    --
    monowalker