  • 21. Data: 2009-02-14 15:12:59
    Temat: Re: doladowania elektroniczne - czy to koniec?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009 19:54:24 +0100, monowalker wrote:

    >Może to była praktyka podobna do tej:
    >http://www.myapple.pl/722853-post21.html
    >Stąd doładowania elektroniczne a nie np. telekody.

    Cos mi sie w to nie chce wierzyc - przeciez elektroniczna operacja
    zazwyczaj zostawia za soba slad.
    Jak sie ma kradziona karte kredytowa, to sie idzie do sklepu bez
    monitoringu, kupuje pare takich kart upominkowych, i je juz mozna
    bezpiecznie sprzedac.
    Gorzej jak sie ma sam numer k.k .. aczkolwiek moze by i byl sens
    wyprodukowac sobie falszywa wlasna.

    A tak w ogolnosci .. 14% to niemalo .. ale ciekawe czy taki np
    RUCH zadowala sie taka marza ? Albo supermarket ..
    A przeciez jeszcze dochodza koszta produkcji samych kart. Era zdaje
    sie miala jakies terminale dla partnerow drukujace kody na miejscu -
    ciekawe ile im dawala upustu.

    A tajemnica moze byc jeszcze jedna - kupowalo sie zdrapke na firme i
    fakture, wpisywalo w koszty, odliczalo VAT i dochodowy .. no i jesli
    udalo sie sprzedac bez podatku to zysk byl nawet przy 20zl.

    Ale to raczej sposoob na pojedyncze sztuki, bo sie US zainteresuje.

    J.