-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganew
s.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neos
trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<X...@l...net>
<nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Date: Mon, 24 Oct 2016 21:40:12 +0200
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1477338013 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 81.190.141.93:4006
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590819
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:
>> Alternator wytrzyma modyfikację?
>
> tego nie wiem. zakladam, że będę potrzebował 60A - brakujący prąd
> zassie z akumulatora
ta rzeka popłynie pod górkę ;)
Alternator daje 14v a akumulator daje 12.6v. Prąd płynie od wyższego
potencjału do niższego. Spalisz sobie diody prostownicze w alternatorze
tak jak ja spaliłem w swoim. Grzej płyn, wyłącz świece, dopiero wtedy
dmuchawa na max.
>> Wyłączysz to diesel znowu ostygnie. Będziesz grzał non stop?
>
> nie - najbardziej mi zależy na pierwszym uruchomieniu bo potem to
> już nie ma kiedy ostygnąć:)
kiedy wszystko ma najciężej ;)
>> Ciąć przewody to chyba jeden przewód tylko który ;)
>
> blok - nagrzewnica:)
a węże :)
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.16 14:43 sirapacz
- 01.11.16 01:38 Zenek Kapelinder
- 01.11.16 10:00 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 15:20 sirapacz
- 01.11.16 15:49 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 01:06 laisar
- 02.11.16 02:07 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 13:05 laisar
- 02.11.16 13:53 quent
- 02.11.16 14:54 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 15:11 quent
- 02.11.16 15:50 J.F.
- 02.11.16 18:31 q...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=