eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowychRe: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@l...net>
    <nuljcd$jt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Date: Mon, 24 Oct 2016 21:40:12 +0200
    Organization: vw watercooled
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
    X-Trace: 1477338013 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15196 81.190.141.93:4006
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590819
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    >> Alternator wytrzyma modyfikację?
    >
    > tego nie wiem. zakladam, że będę potrzebował 60A - brakujący prąd
    > zassie z akumulatora

    ta rzeka popłynie pod górkę ;)

    Alternator daje 14v a akumulator daje 12.6v. Prąd płynie od wyższego
    potencjału do niższego. Spalisz sobie diody prostownicze w alternatorze
    tak jak ja spaliłem w swoim. Grzej płyn, wyłącz świece, dopiero wtedy
    dmuchawa na max.


    >> Wyłączysz to diesel znowu ostygnie. Będziesz grzał non stop?
    >
    > nie - najbardziej mi zależy na pierwszym uruchomieniu bo potem to
    > już nie ma kiedy ostygnąć:)

    kiedy wszystko ma najciężej ;)


    >> Ciąć przewody to chyba jeden przewód tylko który ;)
    >
    > blok - nagrzewnica:)

    a węże :)



    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: