  • 11. Data: 2009-08-04 08:18:19
    Temat: Re: dodatkowy akumulator do 50D
    Od: Olek <o...@u...eu>

    TomekM wrote:

    > najgorszu chiński szajs - nie polecam.

    1. co nie jest teraz chińskie?
    2. są dobre i trwałe - używałem takich z 400D i używam z powodzeniem z
    50D i nie ma żadnych problemów. Trzymają o wiele dłużej niż oryginalna
    Canona.

  • 12. Data: 2009-08-04 08:52:22
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
> [...]
    non_bp_511_bp_511a_3000mah_wawa.html

    > Cóż, przez jakiś czas pewnie podziała, ale zapomnij, że ma 3000mAh...
    > Niestety (a może - na szczęście) nigdy nie miałem takowego, więc
    > własnych przeżyć z nim związanych nie mogę opisać. :)

    A jak to jest z zamiennikami? Jak długo leżą nieużywane to schodzi z ich
    moc:)?
    i trzeba wówczas na nowo ładować?

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 13. Data: 2009-08-04 09:06:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Aug., 10:18, Olek <o...@u...eu> wrote:
> [...]

    tutaj bym polemizowal

    jedno z najbardziej technologicznie zaawansowanych urzadzen, ktorym
    posluguje sie na codzien ma napisane " made in china " - a jest to
    ipod.
    trzeba rozrozniac pomiedzy urzadzeniami projektowanymi i produkowanymi
    w chinach w oparciu o rodzima technologie , a urzadzeniami
    produkowanymi na terenie chin w oparciu o najbardziej zaawansowane
    swiatowe technologie pochodzace z obszarow krajow najbardziej
    rozwinietych.

    dla poprawy samopoczucia na moim ipodzie jest napisane " designed in
    california"

    zreszta na oryginalnej ladowarce canona tez jest napisane made in
    china , na baterii made in japan , ale nie trzyma dlugo. kazdego dnia
    przed robieniem zdjec trzeba doladowywac. c50d jest pozeraczem pradu.

    XXX

  • 14. Data: 2009-08-04 09:09:00
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd MZ napisał(a):

    > A jak to jest z zamiennikami? Jak długo leżą nieużywane to schodzi z ich
    > moc:)?

    Jak z każdych innych.

    http://akumulatorki.com/

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 15. Data: 2009-08-04 09:18:50
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY napisał(a):

> [...]
    > produkowanymi na terenie chin w oparciu o najbardziej zaawansowane
    > swiatowe technologie pochodzace z obszarow krajow najbardziej

    Nosisz przy sobie granat?

    http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,iPody-wybuchaja-
    Apple-zmusza-do-milczenia,wid,11369795,wiadomosc.htm

    wer

  • 16. Data: 2009-08-04 09:39:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Nosisz przy sobie granat?
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,iPody-wybuchaja-
    Apple-zmusza-do-m...

    > wer- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    toz to byloby szczescie gdyby wybuchl.
    mozna trafic na pierwsze strony gazet. sensacja swiatowa.
    niestety szansa na takie szczescie nie jest duza , sadze ze mniejsza
    niz glowna wygrana w totolotka

  • 17. Data: 2009-08-04 09:44:08
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY napisał(a):

> [...]
    > mozna trafic na pierwsze strony gazet. sensacja swiatowa.
    > niestety szansa na takie szczescie nie jest duza , sadze ze mniejsza

    Z tego co czytałem jakiś dziennikarz dotarł do 800 stron dokumentów o
    tym problemie. W lotto masz mniejsze szanse. Zatrważająca za to jest
    polityka Apple, zamieść pod dywan. Naraża to innych użytkowników na
    niebezpieczeństwo, ale przecież "legenda" "doskonałej" marki musi być
    zachowana.

    wer

  • 18. Data: 2009-08-04 09:57:26
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Jak z każdych innych.
    >
    > http://akumulatorki.com/

    OK jak w kazdych innych, ale w eneloopy trzymaja dosc mocno, ale uzywam ich
    do lampy blyskowej.

    Pozdr

  • 19. Data: 2009-08-04 10:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości
    > 1. co nie jest teraz chińskie?
    > 2. są dobre i trwałe - używałem takich z 400D i używam z
    > powodzeniem z 50D i nie ma żadnych problemów. Trzymają o wiele
    > dłużej niż oryginalna Canona.

    Mysle ze masz efekt placebo.
    Dlaczego mialyby trzymac o wiele dluzej niz oryginalne ?
    Nawet jak kupiles baterie w najnowszej technologii i faktycznie
    lepsza od oryginalnej, to to moze byc 10%.

    Bo chyba nie bierzesz pod uwage napisu na obudowie ?

    J.

  • 20. Data: 2009-08-04 10:15:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > mozna trafic na pierwsze strony gazet. sensacja swiatowa.
    > niestety szansa na takie szczescie nie jest duza , sadze ze

    Ciekawe, ciekawe. Ciekawe o tyle ze dotyczy brytyjskiego rynku -
    zakladam ze uregulowany jak nasz, i proba ukrycia produktu
    niebezpiecznego to przestepstwo.
    Ale moze Apple o tym nie wie ..

    J.