  • 21. Data: 2010-10-03 20:18:41
    Temat: Re: do zabawy
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i8a77o$c2b$2@usenet.news.interia.pl...

    > znasz taką? to dawaj na priva :D

    "This thread is worthless without pics" ;

  • 22. Data: 2010-10-03 20:22:12
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości news:slrniahgh0.thf.karmmnie@chloru.net...

    > A co jak 4/5 cylindorwe gówno jest szybsze, lepiej skręca i hamuje niż
    > swięty redneckowóz ? ;)

    Redneckowóz nawet jak stoi to wygląda, a takich golfów pod
    dyskoteką/hipermarketem jest od zajechania.

    Jacek

  • 23. Data: 2010-10-03 20:23:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:
    > A co jak 4/5 cylindorwe gówno jest szybsze, lepiej skręca i hamuje niż swięty
    redneckowóz ? ;)

    To tak jak z McD - niby się nażresz szybko i tanio, ale to nie to co
    dobry obiad w restauracji ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2010-10-03 20:27:38
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > To tak jak z McD - niby się nażresz szybko i tanio, ale to nie to co
    > dobry obiad w restauracji ;)

    Bede Ci przez najbliższe 2 lata dowoził BigMaki tylko kup mi Fokę RS ;)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 25. Data: 2010-10-03 20:28:11
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 Jacek <s...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    >
    > Redneckowóz nawet jak stoi to wygląda, a takich golfów pod
    > dyskoteką/hipermarketem jest od zajechania.

    Tak nowych Golfów R jest od zajechania... a jeszcze wiecej jest Focusów

  • 26. Data: 2010-10-03 20:32:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Bede Ci przez najbliższe 2 lata dowoził BigMaki tylko kup mi Fokę RS ;)

    Kupie ci jak przez 2 lata bedziesz jadl tylko i wylacznie bigmaki ;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 27. Data: 2010-10-03 20:33:04
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 03.10.2010 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Kupie ci jak przez 2 lata bedziesz jadl tylko i wylacznie bigmaki ;)

    Deal.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 28. Data: 2010-10-03 20:38:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Deal.

    Wiecej na kuracje wydasz niz na ta RS;>

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 29. Data: 2010-10-03 20:55:03
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Oct 2010 16:04:32 +0000 (UTC), Jacek Rudowski
    <ami@_usunto_wkurw.org> wrote:

    > Rozwazyc trzeba tez dostepnosc i koszta czesci - bo niestety, jak sie
    > naprawde upala, to samochody sie czasem psuja.

    Chciałeś powiedzieć, że czasem się nie psują? ;)

    r.

  • 30. Data: 2010-10-03 20:57:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 3 Oct 2010 20:22:12 +0200, Jacek <s...@o...pl> wrote: