  • Data: 2012-07-09 18:58:23
    Temat: Re: do stockowc?w
    Od: "twistedme" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nierzadko na zdjęciu jakość wykadrowanej z większej całości twarzy
    > jest gorsza niż oryginalnie wykadrowana podczas robienia zdjęcia.
    > Optyka ma swoje ograniczenia.

    nie bardzo rozumiem, mi nie chodzi o to, zeby zamiast twarzy były całe
    postacie, tylko o tego typu sytuacje (kilka pierwszych z brzegu zdjęć):

    http://pl.fotolia.com/id/42134435
    http://pl.fotolia.com/id/42264808
    http://pl.fotolia.com/id/42271400
    http://www.istockphoto.com/stock-photo-15424718-gorg
    eous-young-female-smiling-confidently.php?st=2bbe271
    http://www.istockphoto.com/stock-photo-19618209-beau
    tiful-woman.php?st=2bbe271
    http://www.istockphoto.com/stock-photo-18674419-port
    rait-of-a-young-woman.php?st=2bbe271