  • 81. Data: 2009-05-26 05:54:47
    Temat: Re: do pana P.
    Od: n...@s...com

    On Mon, 25 May 2009 23:36:25 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl>
    wrote:

    >Ze słownika?

    Akurat w tamtym zdaniu nie pasuje.

    >Nie kłamie. Poczytaj.

    Poczytalem, klamiesz.

    >No tak, Ty umiesz, Bartek umie, gildor umie. Ja nie. Synek... :-)

    Dzieciaku, nigdzie nie napisalem ze ja umiem. W dodatku tylko raz
    bluzgnalem, wtedy gdy prosiles zeby zrownac z Toba poziom.

    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 82. Data: 2009-05-26 07:56:00
    Temat: Re: do pana P. [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze napiszę taką małą refleksję.
    > Niby że to jestem troll, skurwysyn, obrażam ludzi itd. Kilku zatwardziałych
    > bywalców tej grupy tak uważa. I są święcie przekonani, że mają rację. Że to
    > ja jestem tym największym skurwysynem, a oni tylko dbają o moralność zasady
    > i kulturę bycia tutaj. Napisałem jednego posta: że da się pomalować motocykl
    > za 500 zł. Bo według mnie się da.

    Hmmm, pewnego razu przyszedl do mnie kwalifikowany rzeczoznawca z
    ubezpieczalni ogladac moto ktore skasowal mi koles (naprawa z jego OC).
    Patrzac "fachowym" okiem na uszkodzenia cos zapisal i po ok 2 tyg
    dostalem pismo z TU gdzie bylo wyliczenie wartosci szkody. M.in. bylo
    tam wyraznie napisane ze malowanie CALEGO motocykla lacznie z robota
    warsztatowa i materialami (lakier trojwarstwowy) wynosi... 1_5_7 zl!
    ("sto piecdziesiat siedem zlotych" - i mam to na pismie). Tak ze nie
    tylko Ty twierdzisz ze "da sie", jak twierdza "rzeczoznawcy" da sie i za
    wiele mniej. Tylko chyba plakatowkami...

    A tak poza tym to mam niezly ubaw. Jestes jakims masochista desperatem?
    Na Twoim miejscu juz dawno znudziloby mi sie pisanie, chyba ze nie masz
    lepszych rzeczy do roboty.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 83. Data: 2009-05-26 08:36:44
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "marider"
> [...]
    > "da sie", jak twierdza "rzeczoznawcy" da sie i za wiele mniej. Tylko chyba

    A ja mam zaswiadczenie od rzeczoznawcy PZMot iz Yamaha Majesty 125 ccm wazy
    87 kg a DMC to 145 kg - z czego jasno wynika iz moze na niej jezdzic dwoch
    bardzo malych ludkow ~ca 25 kg kazdy i torba czeresni albo jeden wiekszy...

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 84. Data: 2009-05-26 09:11:35
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o moralność zasady i kulturę bycia tutaj. Napisałem jednego posta: że da
    > się pomalować motocykl za 500 zł. Bo według mnie się da.
    Wyjatkowo sie z Toba zgodze. Da sie. ja pomalowałam ( znaczy kolega
    lakiernik mi pomalował) DWA za te kase ;)
    nikt nie mówił ze wyjatki sie nie licza hhihih

    > trollem, to po jaką cholerę coraz to nowe osoby próbują pokazać reszcie
    > jak to one umieją jebać Grzybola? Jest to niewątpliwie zadanie do zbadania
    > dla biegłego psychologa...

    ja nikogo nie jebie ;) a juz na pewno nie Ciebie...
    ale ja inna jestem :) a ze od dwóch tygodni siedze w domciu to przynajmniej
    mam co czytac ;)
    Grzybol, nie przestawaj prosze ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 85. Data: 2009-05-26 09:22:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > ja nikogo nie jebie ;) a juz na pewno nie Ciebie...
    > ale ja inna jestem :) a ze od dwóch tygodni siedze w domciu to
    > przynajmniej mam co czytac ;)
    > Grzybol, nie przestawaj prosze ;)

    Już skończyłem, za daleko trochę zaszło. Już zacząłęm wyżywać się na
    kobietach, a to nie dobrze. Wstyd mi.

    --
    Grzybol

  • 86. Data: 2009-05-26 09:42:58
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    >
    > Już skończyłem, za daleko trochę zaszło. Już zacząłęm wyżywać się na
    > kobietach, a to nie dobrze. Wstyd mi.

    na kobiecie;) na jednej gwoli scislosci ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura
    Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
    NT650V co sie lubi wywracac i NTNT650V ;)

  • 87. Data: 2009-05-26 16:55:56
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > postowi napastnika. I się zaczęło. Dziesiątki postów ludzi, którzy
    > prześcigają się w jebaniu mnie. Ja odpisuję im podobnie, w tym samym tonie.
    > Kilku wrzuciło mnie do KF-u i słusznie:-) Ale najśmieszniejsze jest to, że
    > co chwila wtrąca się do tej idiotycznej wymiany postów jakiś rycerz broniący
    > moralności, typu newrom czy Mika:-) Pytanie brzmi? Skoro jestem chujem
    > trollem, to po jaką cholerę coraz to nowe osoby próbują pokazać reszcie jak
    > to one umieją jebać Grzybola? Jest to niewątpliwie zadanie do zbadania dla

    Narodziła się między nami solidarność, a Ciebie nie znamy :) Ale
    spoko, przyjedź na naszą rocznicę, pogryziesz butelkę, postawisz
    skrzynkę i wszyscy Ci odpuszczą :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 88. Data: 2009-05-26 16:56:50
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Mika" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Widzę, że Ty naprawdę jesteś kobietą. Sądziłem, że jesteś jednym z tych
    > zapyziałych Misków co mi dojebują i podszywasz się pod kobiecego nicka.
    > Skoro jesteś prawdziwą kobietą, to rzeczywiście mogłaś się obrazić. Niech
    > będzie, że przestraszyłem się Twojego chłopaka, że jestem skurwysynem i
    > debilem. W każdym razie przyjmij szczere przeprosiny. Przepraszam.

    To jest kobieta ale ona się chłopów nie boi. Ona ich niszczy :)

  • 89. Data: 2009-05-28 04:29:39
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzybol napisał(a):
    [...]
    > Jeszcze napiszę taką małą refleksję.
    > [...]Otrzymałem od razu setki chui, [...]

    Ja cie Grzybciu prosze... chujow! :)
    Jak juz bluzgac, to chociaz poprawnie, dobrze? :)