  • 21. Data: 2014-01-21 12:00:27
    Temat: Re: dlaczego światła sterujące ruchem są na wysokim słupie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarek Pudelko j...@b...ceti.pl ...

> [...]
    > pojazdu jest zobowiązany w terminie nieprzekraczającym 30 dni
    > zawiadomić o zmianie stanu faktycznego, wymagającej zmiany danych
    > zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.
    > Na właścicielu pojazdu ciąży obowiązek zgłoszenia w oznaczonym
    > terminie zmiany: imienia, nazwiska lub nazwy, jak również adresu
    > zameldowania, czy siedziby, a także zmian konstrukcyjnych pojazdu.
    > [...]
    >
    > No dobra, nie musze ale jestem zobowiazany ;P - pewnie dlatego, ze
    > pesel nie wystarczy zeby jednoznacznie zidentyfikowac obywatela...

    Zgadzam się, iż nie widzę sensu wpisywania adresu do DR ale na szczęście
    jak nei zmienisz to nie ma za to żadnej kary.
    I chyba nawet policja to rozumie, bo tylko delikatni zwracają uwagę przy
    kontroli. :)

  • 22. Data: 2014-01-21 16:48:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Jan 2014 08:30:38 +0100, w
    <52da2d9c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    napisał(-a):

    > Akurat argument z dupy. Skoro stoi i czeka, to znaczy, że nie można jechać.

    Pomyśl: czeka do skrętu...

  • 23. Data: 2014-01-21 18:24:28
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-21 16:48, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 18 Jan 2014 08:30:38 +0100, w
    > <52da2d9c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>, sqlwiel<"nick"@googlepoczta.com>

    > Pomyśl: czeka do skrętu...

    A Ty (gdybyś widział sygnalizator), to przeskoczysz nad nim, czy
    ominiesz go chodnikiem?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 24. Data: 2014-01-22 09:33:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Jan 2014 18:24:28 +0100, w
    <52dead49$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    napisał(-a):

    > A Ty (gdybyś widział sygnalizator), to przeskoczysz nad nim, czy
    > ominiesz go chodnikiem?

    I nigdy nie jechałeś ulicą, gdzie skręcający samochód (bo np. stoi, żeby
    przepuścić pieszych na bocznej drodze) możesz ominąć z lewej?
    A jeżeli droga ma 2-3 pasy?

  • 25. Data: 2014-01-22 09:53:31
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-22 09:33, r...@k...pl pisze:

    > I nigdy nie jechałeś ulicą, gdzie skręcający samochód (bo np. stoi, żeby
    > przepuścić pieszych na bocznej drodze) możesz ominąć z lewej?
    > A jeżeli droga ma 2-3 pasy?

    Ominiesz z lewej samochód, który stoi, żeby przepuścić pieszych?
    No nieźle, nieźle...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2014-01-22 09:55:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-22, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Ominiesz z lewej samochód, który stoi, żeby przepuścić pieszych?
    > No nieźle, nieźle...

    Pieszych na bocznej drodze, nie na tej co stoi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-01-22 09:56:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Jan 2014 09:53:31 +0100, w
    <52df8708$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    napisał(-a):

    > Ominiesz z lewej samochód, który stoi, żeby przepuścić pieszych?
    > No nieźle, nieźle...

    Musisz jeszcze raz przeczytać.
    Dla ułatwienia: "stoi, żeby przepuścić pieszych na bocznej drodze".

  • 28. Data: 2014-01-22 11:51:09
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-17 17:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    tylko dla pierwszego, stojącego przy nich samochodu.
    > Wiadomo, że teoretycznie takie wysokie słupy i w konsekwencji widoczne z daleka
    światła miałyby sens, gdyby w Polsce panował barbarzyński obyczaj, że np. po
    załączeniu się zielonego wszyscy naraz, płynnie ruszają zamiast czekać aż ten z
    przodu odjedzie na 5 metrów, ale na szczęście jesteśmy normalnym krajem, więc
    zacznijmy oszczędzać drogą stal na te wysokie słupy.

    Bardzo dobry wybór zamocowania. Światła są widoczne dla kierowcy już z
    daleka.

  • 29. Data: 2014-01-22 18:26:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ominiesz z lewej samochód, który stoi, żeby przepuścić pieszych?

    Jeśli on skręca i przepuszcza pieszych na przecznicy, a Ty jedziesz prosto,
    to co w tym dziwnego?

  • 30. Data: 2014-01-23 11:29:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > ruszają zamiast czekać aż ten z przodu odjedzie na 5 metrów, ale na
    > szczęście jesteśmy normalnym krajem, więc zacznijmy oszczędzać drogą
    Są wysoko, żeby emeryci nie kradli żarówek i nie próbowali ich wkręcać w
    swoje nocne lampki :->

    Maciek