-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118
.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
Date: Fri, 23 Oct 2015 15:15:47 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 151014-0, 14.10.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 23
Message-ID: <562a3245$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1445605957 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8366 89.72.242.154:4409
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1896
X-Received-Body-CRC: 898210099
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570821
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:562a2632$0$9569$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2015-10-22 o 19:06, PiteR pisze:
>> Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
>> Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.
>
> Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
> do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie
> zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są
> 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.
>
Jak już piszemy poradnik "Autostrady dla opornych", to ustalmy jakim pasem
trzeba cofać.
Najbezpieczniejszy będzie pas awaryjny i dodatkowo włączmy światła awaryjne.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.15 15:18 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 16:14 Marcin N
- 23.10.15 16:25 J.F.
- 23.10.15 16:28 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 16:30 Gof
- 23.10.15 16:32 Gof
- 23.10.15 16:34 Gof
- 23.10.15 16:47 SW3
- 23.10.15 17:25 Budzik
- 23.10.15 17:37 RoMan Mandziejewicz
- 23.10.15 17:49 x
- 23.10.15 17:56 PiteR
- 23.10.15 18:19 SW3
- 23.10.15 19:39 Shrek
- 23.10.15 19:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe