-
41. Data: 2010-08-04 11:22:17
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy
> RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy
> zewnetrzne?
Tego to juz nie pamietam, ale raczej poza bakiem.
> W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co
> uzasadni montaz kranika.
Zeby wiedziec kiedy jest rezerwa jesli nie masz wskaznika paliwa? Chociaz
w RF *chyba* byla lampka od rezerwy.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/
-
42. Data: 2010-08-04 11:30:09
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
zuzka600f pisze:
> IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po
> prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle
> smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do
> rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana.
ej, a nie chodzilo Ci o chlodzenie ?
Ale to chyba w autach pompy padaja od permamantnego jezdzenia na
rezerwie, w moto nie slyszalem.
KJ
-
43. Data: 2010-08-04 11:32:07
Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: zuzka600f <z...@o...pl>
Czesc :)
On 4 Sie, 13:11, AZ <a...@g...com> wrote:
>
> Otoz to, no i rezerwa.
na to, to juz wymyslili lampke rezerwy ;)
> Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam
no dobra :) przyjalem :)
> za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu
> w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas.
wiesz, nie medrkowalbym, gdybym sobie w ten sposob nie zalatwil pompy
w samochodzie ;)
Zostalem wtedy 'uswiadomiony' w temacie smarowania pomp ;)
> Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed
> koncem na wskazniku.
mialbys wieksza motywacje do oszczednej jazdy :-p
Pozdrawiam :)
Tomek
-
44. Data: 2010-08-04 12:08:45
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Wed, 04 Aug 2010 11:37:46 +0200, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
[...]
> Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
> jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
Honda NTV ma zwykly kranik i pompę. :-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
45. Data: 2010-08-04 18:33:31
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1e463a7b-c959-4526-a6eb-32fe121ed09d@s9
g2000yqd.googlegroups.com...
> Z ciekawości, jakie wspólczesne moto nie mają elektrycznej pompy?
> Pewnie wszystko gdzie dół zbiornika jest wyżej od gaźników?
A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej
od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka
przy odpalaniu).
--
pzdr:
Ivam
-
46. Data: 2010-08-04 18:36:04
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i3bch1$qu3$...@n...news.atman.pl...
> On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:
>>
>> Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
>> jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???
>>
> Mojego Zygzaka nie widziales? :-)
A ja moge pokazac fazera;)
I od razu odpowiadam - tam nie jest podcisnieniowka.
--
pzdr:
Ivam
-
47. Data: 2010-08-04 18:40:58
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: n...@s...com
On Wed, 4 Aug 2010 20:33:31 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
>A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej
>od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka
>przy odpalaniu).
Omin pompe i sprawdz :)
w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto
tankowac bo sporo zbiornika jest ponizej gaznikow).
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
48. Data: 2010-08-04 18:49:17
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ovcj56dqqelmhu0kk5e7lj66vlpk9fska4@4ax.
com...
> Omin pompe i sprawdz :)
Sprawdzalem.
> w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto
> tankowac bo sporo zbiornika jest ponizej gaznikow).
U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec
przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy.
--
pzdr:
Ivam
-
49. Data: 2010-08-04 18:50:34
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: n...@s...com
On Wed, 4 Aug 2010 20:49:17 +0200, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
>U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec
>przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy.
No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Po cholere wozic
zbedny element :)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
50. Data: 2010-08-04 19:12:01
Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:sidj5692skjdfb29ubrn72234caqhscl0g@4ax.
com...
> No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ?
Podlaczylem.
> Po cholere wozic
> zbedny element :)
No wlasnie nie wiem - dlatego pytam.
--
pzdr:
Ivam