  • 21. Data: 2010-08-04 09:39:45
    Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

    > Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
    > jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???

    Mojego Zygzaka nie widziales? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-08-04 09:42:03
    Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik?
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    zuzka600f wrote:
    > Czesc :)

    > Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
    > jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???

    To malo widziales.
    Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe.

    Tmek

  • 22. Data: 2010-08-04 09:42:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    zuzka600f pisze:

    > Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem
    > jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe???

    ale jak to nie ?

    Wiele moto ma (albo miało) pompe na prąd i oprócz tego kranik przy baku
    - na przykład ZX10.

    KJ

  • 24. Data: 2010-08-04 09:42:19
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 11:39, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Mojego Zygzaka nie widziales? :-)

    A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
    podcisnieniowka jest ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 25. Data: 2010-08-04 09:44:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

    > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
    > podcisnieniowka jest ;)

    Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-08-04 09:44:19
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    zuzka600f pisze:

    > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to
    > podcisnieniowka jest ;)

    Mnie sie mocno wydaje ze u mnie byl zwykly kranik a pare razy ten bak
    zdejmowalem, ale to dawno temu bylo.

    KJ

  • 27. Data: 2010-08-04 09:44:34
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Aug 2010 11:23:00 +0200, de Fresz <d...@N...pl>
    wrote:

    >No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli
    >postawiłbym tezę, że jak nie cieknie z kranika i/lub gaźników, to można
    >dać se siana z zakręcaniem. Jak cieknie, to do czasu usunięcia usterki
    >zakręcać, a po usunięciu patrz pkt. pierwszy. Ale jeśli ktoś bardzo
    >lubi se pokręcić kranikiem, to wszak zakazu nie ma.

    Zakreca sie na wszelki wypadek, znaczy jakby akurat w tym momencie
    pocieklo to zeby sie zrobilo kuku.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 28. Data: 2010-08-04 09:45:17
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 11:42, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:

    > To malo widziales.
    > Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe.

    Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast
    raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego
    rygla.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 29. Data: 2010-08-04 09:48:44
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 4 Sie, 11:44, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia.

    W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
    mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
    sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 30. Data: 2010-08-04 09:52:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-08-04, zuzka600f <z...@o...pl> wrote:

    > W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on'
    > mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi
    > sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem.

    Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze!

    <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasak
    i/%5BZX1200-C2%5D%20--%20%5BFUEL%20TANK%5D.gif>

    Gdzie tu jest podcisnienie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200