  • 41. Data: 2010-06-21 10:23:45
    Temat: Re: dlaczego duzy silnik pali więcej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kogutek pisze:

    > Pomijając podany pzrez Ciebie przykład, bo jest błędny. Dalej jest prościej. 45
    > koni to 35kW. Litr paliwa to 10kWh. Jak zużyjesz 10 litrów na godzinę to przy
    > 100 procentowej sprawności spalania miałeś 100kWh. 10 litrów na godzinę to dla
    > benzyniaka trochę mało żeby zrobić 45 koni na kołach przez godzinę. Ale w dieslu
    > już jest na styku.

    Może faktycznie przykład nie jest szczęśliwy. W każdym razie jeśli 1,6
    ma spalić wyraźnie więcej niż 2,5 to tylko w specyficznych warunkach.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2010-06-21 10:30:42
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-20 23:34, Michał pisze:

    > Nie znam dobrego silnika 5.5 :) a zapakować hatchbacka/sedana do 2.8 tony
    > to też wyczyn :)

    Nigdzie nie było o tym, że to ma być hatchback/sedan :). A 5.5 litra to
    najprędzej spotkamy w jakimś amerykańskim pick-upie. Tam 2.8t to nie
    problem :).

    --
    Yakhub

  • 43. Data: 2010-06-21 10:54:43
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-21 10:18, DoQ pisze:

    > Obrazil się bo napisałem że nowy mercedes będzie droższy niż 5letni :)

    Trzeba trochę więcej żeby mnie obrazić. :)

  • 44. Data: 2010-06-21 10:56:48
    Temat: Re: dlaczego duzy silnik pali wiÄ?cej
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "sop3k" <s...@o...pl> wrote in message

    > A co w tym dziwnego?

    Mniej niż 3.5 l / 100

  • 45. Data: 2010-06-21 11:22:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 21 Jun 2010 09:58:24 +0200) ktos podajacy sie za Filip KK
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No to strasznie dużo. 1.0 powinien palić max 3 litry ale nikt fizyki nie
    > oszuka. Dlatego nie zawsze mała pojemność da małe spalanie.

    1L silnik w motocyklu, ktory wazy razem z kierowca okolo 300kg spala przy
    takiej jezdze minimum 6L :)

    Piotr Klimek
    Citroen Saxo 1.5D `99

  • 46. Data: 2010-06-21 14:39:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>
    >>> http://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html
    > Mniej niż 3.5 l / 100

    Ciekawe co gosc robi, oprocz tego ze ma ambicje przejechac skoda
    milion kilometrow :-)

    Przykleic sie do tira na austrostradzie i mozna miec 3.5l, ale w
    Niemczech przeciez sa wysokie mandaty za zbyt maly odstep :-)

    no i 80kkm rocznie - wychodzi 220km dzien w dzien, bez chwili
    wytchnienia :-)
    ..

    J.

  • 47. Data: 2010-06-21 15:27:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-21 14:39, J.F. pisze:
> [...]
    > Niemczech przeciez sa wysokie mandaty za zbyt maly odstep :-)
    >
    > no i 80kkm rocznie - wychodzi 220km dzien w dzien, bez chwili

    110km w jedną stronę do pracy? Godzinka jazdy. Ale musiałby i mieszkać i
    pracować w okolicach węzłów autostradowych.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2010-06-21 15:37:25
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 15:27:43 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > 110km w jedną stronę do pracy? Godzinka jazdy

    Ale na pewno nie tą Skodą przy tym spalaniu.
    Fabia z silnikiem 1.2l pali około 6l/100 km przy przelotowej w okolicach
    100 km/h. Sprawdzone empirycznie. Toż to klocek jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 49. Data: 2010-06-21 15:42:48
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > Niemczech przeciez sa wysokie mandaty za zbyt maly odstep :-)
    >
    > no i 80kkm rocznie - wychodzi 220km dzien w dzien, bez chwili

    Oprócz posiadania ambicji facet wypełnia tabelki. Jest dużo chorych psychicznie.
    Internet daje im możliwość niskonakładowego zaprezentowania nieograniczonych
    możliwości jakie im się wydaje że posiadają.

  • 50. Data: 2010-06-21 16:01:50
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-21 10:16, Olek pisze:

    > a 0,65 sam produkuje paliwo

    Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to po chuj się produkujesz?