  • 1. Data: 2010-06-20 20:26:40
    Temat: polska - chorwacja
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    polska - od granicy PL/DE
    do chorwacji - rovinj

    mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    1200km wskazuje mi map24

    czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-06-20 20:35:14
    Temat: Re: polska - chorwacja
    Od: AL <a...@s...tam>

    icek2 pisze:
> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    w dwoch - spokojnie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-06-20 20:42:58
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-20 20:26, icek2 wrote:
> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    tak :)

  • 4. Data: 2010-06-20 20:46:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-06-20 20:26, icek2 pisze:
> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?
    Zależy jak i czym jedziesz, jakie będą warunki na drodze, ale w 10h
    spokojnie da sie tą trasę zrobic, wiec i jeden kierowca wystarczyłby.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-06-20 21:22:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 20:26:40 +0200, icek2 napisał(a):

    (...)

    Nie wiem, jak z reszta trasy, ale w sezonie w Chorwacji na glownych drogach
    czesto zdarzaja sie korki.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2010-06-20 21:26:29
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    Jako jedyny kierowca na pokładzie pokonałem 1200km w 14h do Chorwacji
    właśnie.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-21 06:57:22
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    W sezonie lepiej jechać przez Włochy.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 8. Data: 2010-06-21 08:14:09
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    icek2 wrote:
> [...]
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    >
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    Kilka lat temu Toyota Yaris 1.4 z rodziną (autko załadowane na maksa) zrobiłem
    bardzo podobną trasę w 11 godzin. Za to powrotna droga to już 16 godzin (ta sama
    trasa). Możesz szacować spokojnie te 14 godzin jesli zakładasz, że będzie 2
    kierowców.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 9. Data: 2010-06-21 08:47:58
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > polska - od granicy PL/DE
    > do chorwacji - rovinj
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja
    > 1200km wskazuje mi map24
    > czy w 2 kierowców, w te 14h to jest realne dojechac ?

    zależy od tego czy będziesz jechał w czasie zmiany turnusów i na jakie korki
    trafisz, gdyby nie CB to w ub roku podczas powrotu na granicy
    Chorwacko-Słoweńskiej straciłbym ok 4h, dzięki CB dowiedziałem się także,
    żeby nie pchać się na bramki autostrady 'z panienką z okienka' tylko na
    płatne kartą płatniczą,

    brat

  • 10. Data: 2010-06-21 09:48:29
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    >

    > polska - od granicy PL/DE
    > do chorwacji - rovinj
    >
    > mysle o trasie niemcy-austria-słowenia-chorwacja

    tylko uważaj na opłaty za przejazd tym małym kawałkiem słowenii :)
    parę osób się już na tym krótkim odcinku autostrady "przejechało".